روزگار خودرو گزارش می‌دهد؛

پیمایش ۱۰۰۰ کیلومتری با این خودرو بدون سوخت گیری!

سیستم مصرف انرژی هیبرید سوبارو امکان پیمایش مسافت خارق العاده ۹۹۳ کیلومتر را قبل از سوخت گیری مجدد فراهم می‌کند.

پیمایش ۱۰۰۰ کیلومتری با این خودرو بدون سوخت گیری!

سوبارو مزدا و تویوتا طی کنفرانسی در ماه می‌امسال خبر از تولد سری جدیدی از پیشرانه‌های هیبریدی داده بودند که می‌توانند مسافت‌های غیر قابل تصوری را بپیمایند. درست چند روز بعد سوبارو جزییات جدیدی را از پیشرانه باکسر جدید خود منتشر کرد. و حالا خبرها حاکی از عرضه نخستین خودرو کراس اوور سوبارو مجهز به نسل بعدی این پیشرانه هاست که می‌توانند مسافت‌های خارق العاده‌ای را با آن بپیمایند. یک پیشرانه دمنده مستقیم افقی ۲.۵ لیتری که به عنوان ژنراتور برای شارژ سامانه‌های قلب جدید هایبرید این خودرو استفاده می‌شود. این پیشرانه با حداکثر توان خروجی ۱۵۸ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتون متر به خوبی از پس تامین نیروی محرک خودرو بر خواهد آمد.

سوبارو-۷

از آنجایی که قرار است کراسترک دوربردترین خودروی هیبرید ساخت سوبارو باشدباید انتظار یک باک سوخت بزرگتر نیز در عقب آن داشته باشیم در نتیجه باک این خودرو با حجم ۴۵ لیتری که دارد ۲۰ درصد از نسل‌های قبلی حجم بیشتری دارد. همین امر در کنار سیستم مصرف سوخت جدید سوبارو توانسته به مسافت قابل پیمایش با یک بار سوخت گیری ۹۹۳ کیلومتری دست یابد.

سوبارو-۱

البته باید منتظر ماند و دید که آیا این ادعای سوبارو کاملا درست است یا این اعلام فقط جنبه تبلیغاتی دارد. با توجه به افزایش روزافزون استفاده از خودرو‌های هیبریدی یکی از نگرانی‌های عمده مصرف‌کنندگان این خودروها شارژ باتری هایشان و همچنین مسافتی است که قابل پیمودن با این خودروهاست. به تبع این رفتار قطعا یکی از جبهه‌های رقابت خودروسازان در آینده نزدیک همین مهم خواهد بود. نظر شما درباره این عصر جدید خودرویی چیست؟ آیا باور دارید که با فقط یک بار سوخت گیری می‌شود چنین مسافت‌های طولانی را پیمود؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

 

ویدیوهای پیشنهادی

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد