اختصاصی روزگار خودرو

این موتورسیکلت حاصل ازدواج بنتلی و دوکاتی است!

اگر نمی‌دانستید حالا بدانید که دوکاتی برند زیر مجموعه لامبورگینی است که خودش یعنی لامبورگینی از زیر مجموعه‌های آئودی به حساب می‌آید.

این موتورسیکلت حاصل ازدواج بنتلی و دوکاتی است!

 آئودی زیر مجموعه گروه صنعتی فولکس واگن است و همچنین شامل بنتلی هم می‌شود! این رابطه است که همکاری بین برند لاکچری انگلیسی و کمپانی موتورسیکلت‌سازی ایتالیایی را ممکن کرده است. پس اگر خواستید سردربیاورید که همچین ازدواجی چگونه ممکن است، جواب همیشه یک کلمه است و آن هم ژرمن‌ها هستند. این موتورسیکلت قبل از این مراحل هم به خودی خود غول این صنعت به شمار می‌آید.

دوکاتی بنتلی

یعنی قبل از این روابط و همکاری‌ها هم دوکاتی حرف‌های بسیاری برای گفتن داشت چه برسد به زمانی که مهندسین این ابر برندهای صنعت خودرو روی آن کار کنند تا بهینه تر شود. رنگ سبز اسکراب مانند این موتورسیکلت نمایان‌کننده اوج هنر و لاکچری بودن بنتلی است که خواسته تا این موتورسیکلت خاص تا دهه‌ها خاص باقی بماند.

دوکاتی بنتلی4

وقتی بحث از این تعداد برند که هرکدامشان برای خود حرف‌های زیادی برای گفتن دارند به میان می‌آید انتظاری جز این هم نمی‌رود که محصول نهایی گران، دلربا و غول باشد. وقتی مهندسان این دو برند یعنی دوکاتی و بنتلی دست به‌دست هم می‌دهند همه چیز از جمله گلگیر‌های جلو تا چراغ موتورسیکلت و باک بنزینش رنگ بوی لاکچری و گرانقیمت به خود می‌گیرند به طوریکه داشتن این موتور سیکلت با داشتن یک کوپه یک یا دو میلیون دلاری برابری می‌کند!

دوکاتی بنتلی10

تمام ۵۰۰ نسخه از این موتور که قرار است ساخته شوند قیمتی بالای ۷۰۰۰۰ دلار (۴.۲ میلیارد تومان) دارند اما با وسایل اضافی که برای آنها طراحی شده و به صورت جداگانه به فروش می‌رسند قیمتش به بالای ۹۰۰۰۰ دلار می‌رسد یعنی برای داشتن یکی از این ۵۰۰ نسخه به صورت کامل و فول اپشن باید چیزی در حدود (۵.۴ میلیارد تومان) هزینه کنید.

دوکاتی بنتلی14

مسئول سئو سایت دوکاتی اعلام کرده درگاه پرداخت مبلغ اولیه برای خرید این هیولای زیبا باز شده و هم اکنون متقاضیان می‌توانند مبلغ پیش پرداخت را واریز کنند و تحویل‌ها هم از تابستان سال آینده شروع خواهد شد.

مشخصات فنی و پیشرانه این الهه زیبایی

دوکاتی بنتلی6

همچنان که گفتیم این مدل بدون دستکاری اضافه و تیونینگ هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد اما با همکاری بنتلی یک پیشرانه ۱.۲ لیتری ۴ سیلندر با حداکثر توان تولیدی ۱۶۸ اسب بخار روی ان نصب شده که دیگر بهانه‌ای برای ان باقی نمی‌ماند. بنتلی اعلام کرده در این همکاری موتورسیکلت نام و برند تجاری آن را بر شالوده دارد بنابراین این موتورسیکلت را باید مدل خاص بنتلی بدانیم که برای نخستین بار دست به ساخت همچین هیولایی زده است.

 

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد