گزارش اختصاصی روزگار خودرو؛

با ۸۰۰ میلیون تومان این موتور ۱۰۰۰ را بخرید!

کاوازاکی SX1000 مرز بین موتورسیکلت اسپرت و شهری را باریک می‌کند.

با ۸۰۰ میلیون تومان این موتور ۱۰۰۰ را بخرید!

چهره خشن SX1000 تداعی کننده موتورهای  سرعتی اسپرت با بیشترین تمرکز روی سرعت است اما از سویی دیگر راکبان آن ترجیح می‌دهند تا ساعتها بدون احساس خستگی روی زین آن بنشینند.بر خلاف مدل‌های دیگر کاوازاکی SX یک پیشرانه ۱۰۴۳سی سی چهار سیلندر خطی با حداکثر توان تولیدی ۱۴۰ اسب بخار و گشتاور ۱۱۱ نیوتون متر دارد که با کیت بدنه آیرودینامیک زیبا در بر گرفته شده است. همچنین سیستم انتقال قدرت آن مجهز به کلاچ برقی و کمک تعویض دنده است که نیروی گشتاور وحشتناک موتور را مدیریت می‌کند واجازه می‌دهد که موتور فضای بیشتری برای هماهنگی پیشرانه و انتقال قدرت آن به جعبه دنده داشته باشد. علاوه بر سیستم‌های کمکی برقی دیگری از جمله کروز کنترل قابلیت تعویض حالت سواری، قابلیت تعویض حالت تولید و انتقال قدرت ترمز ABS و تعویض دنده سریع می‌باشد. همه این قابلیت‌ها حالت هایشان و وضعیت فعلی شان از طریق نمایشگر TFT ۴.۳ اینچی به راننده نشان داده می‌شوند.

مشخصات ظاهری و طراحی بدنه

ستون فقرات این هیولای کاوازاکی از جنس آلومینیوم است که شامل یک فریم ۴۱ mm تنظیم پذیر معکوس است که به خوبی از پس حفظ تعادل موتورسیکلت چه در حالت ایستاده و چه در حالت سواری برمی آید. جایی که موتور سیکلت و زمین باهم ملاقات می‌کنند از دو رینگ ۱۷ اینچی تشکیل شده است. چرخ عقب دارای دو دیسک ۳۰۰ میلی متری، ترمز و چهار پیستون ترمز که هرکدام عملکرد جداگانه‌ای دارند، هستند. چرخ جلو نیز دارای یک تک دیسک ۲۵۰ میلی متری است که پیستون و لنت ترمز به قسمت انتهایی آن متصل شده است.

کاوازاکی-نینجا-۲

باک سوخت بزرگ۱۸ لیتر، شیشه بادگیر تنظیم شونده جلو و موقعیت قرارگیری مناسب راکب باعث می‌شد تا بتوان سواری طولانی تر و راحت تری را با این موتور سیکلت تجربه کرد.

کاوازاکی-نینجا-۴

قیمت نسخه‌های مختلف

کاوازاکی نینجا SX۱۰۰۰  تنها در یک مدل و رنگ نوک مدادی متالیک/ طوسی و مشکی مات و با قیمت ۱۳۶۰۰ دلار (۸۰۰ میلیون تومان) عرضه شده است. همچنین کاوازاکی برای آنهایی که از این موتورسیکلت به عنوان وسیله مسافرتی استفاده می کنند پکیجی شامل منبع تامین برق DC درگاه usb  و افزایش دهنده طول زین اصلی معرفی کرده است که می توانید با پرداخت ۲۰۰۰دلار بیشتر(معادل ۱۲۰میلیون تومان) آن را هم در اختیار داشته باشید.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد