آماده ورود این ۴ موتورسیکلت جذاب به بازار باشید + تصاویر

برند Keeway به تازگی مجموعه موتورسیلکت‌های ۲۰۲۴ را برای بازار جهانی، به خصوص بازار امریکا، معرفی کرده، اما در ابتدا بهتر است اندکی تاریخچه این برند را بررسی کنیم.

آماده ورود این ۴ موتورسیکلت جذاب به بازار باشید + تصاویر

برند ایتالیایی بنلی توسط گروه بزرگ تولیدی Qianjiang Motorcycle Group و برند معروف Keeway Group به طور مشترک سهامش خریداری شده است و اکنون گروه Keeway برند بنلی را مدیریت می‌کند. با این حال، Keeway نیز خط تولید خود را به صورت جداگانه برای تولید موتورسیکلت‌ها و اسکوترها دارد، که برای سال ۲۰۲۴ این برند قصد دارد در برخی بازارهای بزرگ جهان مانند امریکا به طور اختصاصی با چند محصول جدید ورود کند، که این مدل‌ها شامل اسکوترهای Sixties ۳۰۰I و Versilia ۱۵۰ با طراحی کلاسیک، اسکوتر Vieste ۲۰۰ با طراحی جدید و موتورسیکلت کروزر V۳۰۲C با موتور دو سیلندر V-twin که برای سال ۲۰۲۴ دوباره از سوی کمپانی Keeway معرفی شده‌اند.

اسکوتر جدید Sixties ۳۰۰I به نظر می‌رسد که پرچم‌دار محصولات برند Keeway در بازارهای جهانی است و علاوه بر طراحی زیبای رترو، با پیشرانه نسبتاً قدرتمند تجهیز شده است. این اسکوتر دارای یک موتور تک سیلندر چهار سوپاپ آب خنک با ظرفیت ۲۷۸ سی سی است که توانایی تولید ۲۵ اسب بخار با سرعت ۸٬۲۵۰ دور در دقیقه و ۲۴ نیوتن متر گشتاور در ۷٬۰۰۰ دور در دقیقه را دارد و حداکثر سرعت این مدل ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت است. ویژگی‌های برتر دیگر این موتورسیکلت که آن را جذاب می‌کنند، شامل EFI و یک سیستم تعلیق جلوی KYB همراه با دو شوک KYB با قابلیت تنظیم در قسمت عقب است، در حالی که، دیسک ترمز نسبتاً بزرگ (برای یک اسکوتر) با قطر ۲۳۰ میلی متر در جلو توسط کالیپرهای Nissin فرآیند ترمزگیری را انجام می‌دهند و همچنین سیستم ABS این موتورسیکلت از برند بوش است.

Sixties ۳۰۰ دارای طراحی رترو جذاب است، که به طور کلی، احساسی از دهه ۱۹۶۰ را القا می‌کند، از جمله تزیینات جلویی و گریل جلویی با چراغ‌های راهنمای یکپارچه، صندلی جداگانه با روکش چرم طرح دار و فلاپ‌های کناری با چراغ‌های عقب LED از جمله جزییات طراحی این مدل هستند. کیلومتر دیجیتال چندرنگی Sixties ۳۰۰ شامل نمایشگرهای دیجیتال و آنالوگ است و همچنین این موتورسیکلت دارای فضای بارگذاری زیرصندلی بزرگ و قفسه بار عقب است. Sixties ۳۰۰I در رنگ‌های آبی آسمانی، مشکی مات و سفید در دسترس است و نرخ پایه آن ۵٬۲۹۹ دلار است.

اسکوتر کوچک تر Versilia ۱۵۰ کمی از طراحی کلاسیک کاسته و طراحی به‌روزتر و مدرن تری را نسبت به Sixties ۳۰۰ ارائه می‌دهد، که در این بین، یک موتور هوا خنک ۱۴۹٫۶ سی سی با سیستم تزریق سوخت انژکتور و قدرت ۹٫۷ اسب بخار در ۷٬۰۰۰ دور در دقیقه را ارائه می‌دهد. انتقال نیرو نیز از طریق یک گیربکس CVT انجام می‌شود، در حالی که، ترمزگیر در بخش جلو یک دیسک تک و در بخش عقب ترمز کاسه‌ای است. چراغ‌های Versilia ۱۵۰ همچنان از نور LED استفاده می‌کند. به طور کلی، فضای زیر صندلی برای قرار دادن کلاه ایمنی یا خریدهای روزانه در این اسکوتر هم وجود دارد. از دیگر جزییات طراحی مدرن در این اسکوتر یک باکس کوچک در بخش جلو به همراه پورت USB برای شارژ موبایل و کی لس استارت است که ایمنی موتورسیکلت را به شکل قابل توجهی افزایش می‌دهد. Versilia ۱۵۰ در رنگ خاکستری، قرمز یا سفید قابل تهیه است و نرخ پایه آن ۲٬۴۹۹ دلار است.

موتور-keeway-v302

یکی از پرطرف‌دارترین محصولات برند Keeway، موتورسیکلت کروزر Keeway V۳۰۲C است که توسط یک موتور SOHC خورجینی ۲۹۸ سی سی آب خنک با سیستم تزریق سوخت انژکتور و هشت سوپاپ قدرت خود را تأمین می‌کند. Keeway ادعا می‌کند این موتور توانایی تولید ۳۰ اسب بخار در ۸٬۵۰۰ دور در دقیقه و ۲۵ نیوتن متر گشتاور را دارد که از طریق یک گیربکس دستی شش سرعته به وسیله تسمه به چرخ عقب منتقل می‌شود. کمک‌های دوتایی قابل تنظیم، اسلیپر کلاچ و دیسک ترمز جلوی ۳۰۰ میلی متری قدرتمند تک کالیپر و دیسک عقب ۲۴۰ میلی متری که هر دو با سیستم ABS همراه هستند، از جمله امکانات این موتورسیکلت به شمار می‌روند. کیلومترشمار این مدل، یک صفحه نمایش دیجیتال گرد است که پارامترهایی نظیر، سرعت‌سنج، نشانگر سوخت، نشانگر دنده، کیلومترشمار و ساعت را نمایش می‌دهد. V۳۰۲C در رنگ‌های سیاه، قرمز یا خاکستری در دسترس است و نرخ پایه آن ۴٬۹۹۹ دلار است.

Keeway برای سال ۲۰۲۴ یک بار دیگر اسکوتر محبوب خود را، Keeway Vieste ۲۰۰ را برای سال ۲۰۲۴ به‌روزرسانی کرده است. طراحی آینده‌نگرانه با چهار چراغ در پروژکتوری در بخش جلو به همراه چراغ‌های LED به عنوان دی لایت، چراغ راهنما و چراغ عقب LED از جمله جزییات طراحی این مدل هستند. کی وی ویسته ۲۰۲۴ با یک موتور تک سیلندر ۱۷۱٫۷ سی سی هوا خنک، که در ۷٬۵۰۰ دور در دقیقه قدرت ۱۱٫۴ اسب بخار و در ۵٬۵۰۰ دور در دقیقه گشتاور ۱۲ نیوتن متر را تولید می‌کند، تجهیز شده است. گیربکس این اسکوتر از نوع CVT است و حداکثر سرعتی که به آن می‌تواند دست پیدا کند، حدود ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت است. در بخش ترمز یک دیسک ۲۴۰ میلی متری در بخش جلو و یک دیسک ۲۱۵ میلی متر در بخش عقب، که هر دوی آنها با سیستم CBS همراه هستند، برای این موتورسیکلت ارائه شده‌اند. Vieste ۲۰۰ در رنگ آبی، خاکستری یا سفید، در دسترس است و نرخ پایه آن ۳٬۳۹۹ دلار است.

منبع: اسب بخار
ارسال نظر