روزگار خودرو گزارش می‌دهد؛

فردا این موتورسیکلت هیولا روانه بازار می‌شود / قیمت ۱ میلیارد تومان!

پادشاه موتورسیکلت‌های مسافرتی جهان، هارلی دیویدسون افسانه‌ای با مدل X۴۴۰ و رنگ‌های جدیدش فردا به بازار عرضه می‌شود.

فردا این موتورسیکلت هیولا روانه بازار می‌شود / قیمت ۱ میلیارد تومان!

شما را نمی‌دانم اما اگر از من بپرسید حتما خواهم گفت که تن جکسون تلر (بازیگر نقش اول سریال پسران آشوب) در گور با این حرکت خواهد لرزید. اصولا هارلی دیویدسون ابهت بیش از حد خودش را مدیون رنگ مشکی معروف خود است. به هر حال متاسفانه یا خوشبختانه این تصمیمی است که گرفته شده و دیگر برای اعتراض به آن دیر است. این موتور قرار است ۲۱ اوت (یعنی فردا ۳۱ مرداد) به بازار عرضه شود.

مشخصات ظاهری و طراحی X۴۴۰

این خبر از طریق شبکه‌های اجتماعی رسمی این ابرسازنده موتورسیکلت منتشر شده است. بنابراین از فردا در بازار شاهد هارلی دیویدسون‌های سبز و قرمز و آبی خواهیم بود. البته قبلا هم این اتفاق بی‌سابقه نبوده اما خب مدت‌ها از آن فاجعه تلخ گذشته است.

هارلی دیویدسون X۴۴۰ که قرار است در رنگهای خردلی متالیک قرمز شرابی، نقره‌ای متالیک و مشکی مات به بازار عرضه شود از یک پیشرانه ۴۴۰ سی سی خنک شونده با روغن و هوا تک سیلندر بهره می‌برد که حداکثر توان خروجی آن ۲۹ اسب بخار و گشتاور ۳۸ نیوتون متر است. گیربکس تعویض دنده دستی ۶ سرعته این نیروها به چرخ‌ها منتقل می‌کند. رینگ‌های ۱۷ و ۱۸ اینچی آلیاژِ آن با دو دیسک تک در عقب و جلو و ترمز ABS مسیولیت به دوش کشیدن وزن بدنه این موتور سیکلت را بر عهده دارند. طراحی X۴۴۰ از روی مدل معروف هارلی دیویدسون XR۱۲۰۰ الهام گرفته شده است.

صفحه نمایش دیجیتال این موتور سیکلت روی فرمان و درست جلوی راننده نصب شده و تمامی اطلاعات مربوط به وضعیت موتورسیکلت را به راننده نشان می‌دهد. سیستم روشنایی این موتورسیکلت LED است و حجم باک آن نیز در حالت کاملا پر ۱۳.۵ لیتر است. وزن این موتورسیکلت ۱۹۰ کیلوگرم و ارتفاع زین در بیشترین حالت از سطح زمین ۸۰۵ میلی متر است. قیمت این موتورسیکلت ۲۲۹۰۰ دلار معادل (۱.۳ میلیارد تومان ) تعیین شده است.

هارلیدیویدسون2

سخن پایانی

اگر پسران آشوب بفهمند که هارلی دیویدسون محبوبشان چنین کاری کرده احتمالا تا فردا مقر این کمپانی را به آتش می‌کشند. به هر حال باید نشست و نظاره کرد که این طرح موفقیت آمیز خواهد بود یا خیر؟ نظر شما درباره این هارلی دیویدسون‌های رنگارنگ چیست؟ نظر خود را با ما در کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد