چراغ جلوی این خودرو هم قیمت پورشه ۹۱۱ است!

چراغ‌های جلو ابرخودرو بوگاتی شیرون در eBay با قیمتی معادل یک پورشه ۹۱۱ آگهی شد.

چراغ جلوی این خودرو هم قیمت پورشه ۹۱۱ است!

بوگاتی-شیر

بوگاتی شیرون خودرو تولید محدود و منحصربه‌فردی محسوب می‌شود که افراد کمی شانس دیدنش در خیابان‌های سراسر دنیا را دارند. شیرون که تنها به تعداد ۵۰۰ دستگاه تولید شده است، نرخ بالایی دارد و این نرخ بالا شامل چراغ‌های خودرو نیز می‌شود.

یک فروشنده‌ی لهستانی در eBay، مجموعه‌چراغ جلو شیرون را با نرخ چشمگیر ۱۴۷ هزار یورو (حدود ۱۶۴ هزار دلار) آگهی کرده است. با این پول، می‌توان یک پورشه ۹۱۱ کررا GTS کاملاً جدید (۱۶۴٬۹۰۰ دلار) خرید.

با توجه به تولید محدود و نرخ بالای شیرون، آگهی چراغ‌های این خودرو، مخاطبان محدودی را هدف قرار می‌دهد. فروشنده می‌گوید چراغ‌ها دست‌دوم هستند؛ اما وضعیت مطلوبی دارند و سالم‌اند.

چراغ‌های جلو شیرون با کد قطعه‌ی ۵B۴۹۴۱۰۳۵C و ۵B۴۹۴۱۰۳۶C آگهی‌ شده‌اند. با نگاهی به سایر آگهی‌های مرتبط با چراغ‌های این خودرو می‌توان قیمت‌های مناسب‌تری در حدود ۱۱۰ هزار دلار پیدا کرد.

مالکیت و نگهداری از ابرخودرویی مانند شیرون بی‌شک هزینه‌های هنگفتی روی دست صاحبش می‌گذارد. نرخ هرکدام از چراغ‌های عقب شیرون ۱۰ هزار دلار، چهار حلقه لاستیک ۸۴۴۹ دلار، لنت ترمز عقب ۶۷۶۴ دلار، گیربکس ۱۸۵ هزار دلار و هزینه‌ی سرویس سالیانه‌ی خودرو ۱۱٬۵۰۰ دلار است.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد