گزارش ویژه روزگار خودرو؛

آماده معرفی خودرو مفهومی سیتروئن باشید

نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۲۴ از ۱۰ روز دیگر در تاریخ ۲۴ اکتبر آغاز به کار می‌کند.

آماده معرفی خودرو مفهومی سیتروئن باشید

 در این بین هستند خودروسازانی مانند استلانتیس و سیتروئن که به صورت کاملا ناگهانی مدل هایی کاملا به روز شده و مدرن را با چهره‌ای دگرگون آماده نمایش دادن در این نمایشگاه کرده‌اند. سیتروئن قصد دارد در این نمایشگاه گروهی متشکل از چند مدل مختلف خود را از جمله C۳ و C۳ ایرکراس، C۴ و C۴ X پلاس و مدل مفهومی C۵ ایرکراس را معرفی کند. در هماهنگی با تم امسال نمایشگاه سیترئن قصد دارد تا خود را برندی شکوفا، محبوب، ساده و سازگار با محیط‌زیست نشان دهد.

سیتروئن-سی5-1

مدل‌های C۳ و C۳ X برای عرضه در اروپا در نظر گرفته شده‌اند. C۴ و C۴ X قرار است که جز مدل‌های کاملا برقی باشند و مدل سی ۵ ایرکراس قرار است که نسل بعدی خودروهای شاسی بلند سیتروئن را نمایندگی کند.

مهم‌ترین قسمت کار سیتروئن به زندگی برگرداندن نسل دوم سی ۵ ایرکراس کامپکت است مدلی که با DS۷ کراس بک، اپل گرندلند، پژو ۳۰۰۸، ۴۰۰۸ و ۵۰۰۸ همزاد یا دوقولو به حساب می‌آید. نسخه اصلی در سال ۲۰۱۷ عرضه شد پس بعید نیست که نسخه جدید بخواهد ادامه دهنده راه آن باشد.

سیتروئن-سی5-7

نمونه آزمایشی این خودرو در پوششی از رنگ سبز ظاهری دوگانه دارد. طراحی آن هم عضلانی و هم ظریف و آیرودینامیک به نظر می‌رسد، ساده و سخاوتمند به گفته کمپانی. در واقع سیتروئن ثابت کرده که برای هر سلیقه و خواستی یک فاکتور را در این خودرو جاسازی کرده است تا همه سلیقه‌های موجود را در بر بگیرد. حتی سیتروئن برای کسانی که فقط به قدرت پیشرانه خودرو اهمیت می‌دهند هم حرف هایی برای گفتن دارد.

سیتروئن-سی5-3

مدل مفهومی جدید سی۵ ایرکراس درست مانند سایر محصولات در راه بازار این کمپانی روی پلتفرم‌های مشترک چند تایی ساخته شده تا راحت تر بتوان نسخه‌های هیبرید یا اتصال دوگانه درون سوز و حتی بنزینی را تولید کرد. خودروساز فرانسوی ارتفاع شاسی بلند خود را ۱۵ سانتی متر به نسبت مدل قبلی بیشتر کرده است و با طول حدودی ۴.۶۵ متر، این نمونه به وضوح نشان می‌دهد که جای پای سرنشینان عقب و فضای کلی داخلی خودرو بسیار بیشتر شده است.

سیتروئن-سی5-4

در پشت خودرو اما طراحی جدیدی از بالچه سبک دیده می‌شود که به استایل ظاهری و بهینه‌سازی مصرف سوخت کمک شایانی می‌کند. متاسفانه اطلاعات و تصویر خاصی از داخل کابین این مدل مفهمومی مرموز در دسترس نیست و اینطور که پیداست خودروساز فرانسوی قصد درز اطلاعات تا روز رونمایی را ندارد. به هر حال باید منتظر نشست و دید که در نمایشگاه خودرو پاریس چه اتفاقی خواهد افتاد و دست پخت جدید سیتروئن برای خریداران چه طمع و مزه‌ای خواهد داشت.

سیتروئن-سی5-4

سخن پایانی

نمایشگاه خودرو پاریس تا ۱۰ روز دیگر در حومه این شهر برگزار می شود و به سیاق گذشته تمامی کمپانی های بزرگ و معروف خودروساز در آن حضور می یابند. باید نشست و دید که چه مدل هایی در این نمایشگاه با هم به رقابت می پردازند و چطور می توانند خریداران را راضی نگاه دارند. باید نشست و منتظر ماند. نظر شما درباره این خودرو و نمایشگاه پاریس چیست؟ نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید.

 

 

ویدیوهای پیشنهادی

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد