روزگار خودرو گزارش می‌دهد؛

مردم برای خرید این خودرو پرنده سر و دست شکستند!

خودرو پرنده چینی XPENG قبل از آغاز پیش فروش تعداد ۳۰۰۰ درخواست را ثبت کرد و این باعث هر چه بیشتر تحت تاثیر قرار گرفتن XPENG شد.

مردم برای خرید این خودرو پرنده سر و دست شکستند!

کمپانی سازنده مادر این خودرو پرنده یعنی XPENG هم مشخص نشده است. این تعداد سفارش برای خودروی پرنده ای که ۲۸۰ هزار دلار (معادل ۱۶ میلیارد تومان) ارزش دارد کم نیست.

ایکس-پنگ-4

XPENG   مدل AEROHT  را برای تولید انبوه آماده کرده و با بیش از هفتاد پرواز موفق در شرایط مختلف به دنبال ایجاد یک اکوسیستم برای خودروهای پرنده است. همچنین XPENG  قراردادهایی هم برای آموزش پرواز با این خودروها به کاربران ، با شرکت های مربوطه بسته و اظهار امیدواری کرده که این تکنولوژی خارق العده و رویای دیرینه بشر به زودی جامه حقیقت خواهد پوشید.

ایکس-پنگ-3

XPENG  لند ایرکرفت از دو بخش تشکیل شده خودروی پرنده و یدک کش آن، به این صورت که یدک کش مانند یک خودروی عادی شما و پرندتان را حمل می کند. هرگاه از ترافیک خسته شدید یا سرعت بیشتری نیاز داشتید کافی است با یک دکمه از زمین جدا و به پرواز در بیایید.

ایکس-پنگ-6

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد