اختصاصی روزگار خودرو؛

مزدا ۳ جدید رسما به خاک ایران رسید + قیمت و مشخصات

شرکت آفتاب خودرو قصد دارد محصولات مزدا را در بازار ایران عرضه کند.

مزدا ۳ جدید رسما به خاک ایران رسید + قیمت و مشخصات

بعد از آزادسازی مجدد واردات خودرو شاهد عرضه محصولات مزدا در ایران نبودیم تا این که مشخص شد شرکت آفتاب خودرو قرار است محصولات این خودروساز محبوب ژاپنی را به بازار ایران عرضه کند. آنطور که به نظر می‌رسد خودروهای بنزینی، هیبریدی و برقی مزدا به ایران راه پیدا خواهد کرد.

مزدا ۳ مدل ۲۰۲۴ با قیمت ۲.۴ میلیارد

مزدا۳ را می‌توان پرطرفدارترین خودروی این برند در بازار ایران دانست. حالا قرار است جدیدترین مدل این خودرو با قیمت حدودی ۲.۴ میلیارد تومان به بازار ایران راه پیدا کند. اخیرا هم تعدادی از این خودرو به خاک ایران رسیده است.

مزدا۳-۲۰۲۴-۳

مزدا ۳ با پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی به بازار ایران عرضه می‌شود. این پیشرانه توان تولید حداکثر ۱۸۶ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۴۰ نیوتن.متر را دارد. توان این پیشرانه از طریق گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک AT به مجور جلو منتقل می‌شود.

مزدا۳-۲۰۲۴-۲

آنطور که اعلام شده در سفارش گذاری این خودرو فول آپشن ترین مدل از نوع امکانات ایمنی و رفاهی انتخاب شده است.

زمان عرضه مزدا ۳ مدل ۲۰۲۴

هنوز زمان دقیقی برای عرضه خودروهای مزدا در ایران اعلام نشده است اما احتمالا فروش محصولات این خودروساز ژاپنی در ایران در تابستان ۱۴۰۳ خواهد بود.

مزدا۳-۲۰۲۴-5

قیمت مزدا ۳ مدل ۲۰۲۴ در ایران

قیمت قطعی مزدا ۳ جدید عرضه شده توسط آفتاب خودرو در ایران هنوز مشخص نیست اما احتمالا در محدوده ۲.۴ میلیارد تومان قرار می‌گیرد.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد