کرایه اسنپ و تپسی در این شهرها مفت شد!

موضوع کرایه تاکسی‌های اینترنتی از ابتدای سال جنجال زیادی به پا کرده و رانندگان، معترض به عدم افزایش نرخ کرایه‌ها در مقابل افزایش تورم و نرخ سایر وسایل حمل‌ونقل عمومی از جمله تاکسی‌ها با ۴۵ درصد هستند.

کرایه اسنپ و تپسی در این شهرها مفت شد!

به طور کلی با افزایش شدید قیمت خودرو در سال‌های اخیر شاهد افزایش نجومی قطعات یدکی و بیمه خودروها هستیم و این در شرایطی است که کمیسیون تاکسی‌های آنلاین افزایش داشته و حتی بیش از یک سال از قطع سهمیه بنزین رانندگان نیز می‌گذرد.

این وضعیت تهران است که بالاترین نرخ کرایه در تاکسی‌های اینترنتی را دارد و با بررسی قیمت‌ها در شهرستان‌ها به اعداد عجیبی می‌رسید.

بیشتر بخوانید:

صفر تا صد فروش خودروهای وارداتی برقی + شیوه ثبت نام در evauto.ir

کرایه اسنپ و تپسی در این شهرها مفت شد!

فروش محصول اقتصادی مدیران خودرو از امروز - ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کرایه در سایر شهرها و شهرستان‌ها به طرز عجیبی پایین و باور نکردنی است تا جایی که برای درخواست یک تاکسی اینترنتی در شهرهایی خارج از تهران مدت زمان بالایی را باید منتظر بمانید تا راننده‌ای درخواست شمارا قبول کند.

برای مثال برای مسیرهای نزدیک کرایه‌های ۱۲ هزار تومانی وجود دارد که با درنظر گرفتن مخارج خودرو و کمسیون به زیر ۱۰ هزار تومان می‌رسد.

 شما می‌توانید از شمال تا جنوب شهر اصفهان (میدان حج- میدان آزادی) با مسافت حدود ۱۵ کیلومتر را با ۵۳ هزار تومان اسنپ بگیرید.

یا از میدان رودکی تا میدان معلم در تبریز با مسافت حدود ۱۴ کیلومتر را با ۴۳ هزار تومان سفر کنید!

اسنپ

به طور کلی به نظر می‌رسد حالا که تاکسی‌های اینترنتی باعث اشتغال زایی بسیار زیادی از مردم شده‌اند و تا حد زیادی از بحران بی‌کاری را برطرف کرده‌اند لازم است با در نظر گرفتن تدابیر مناسب مثل درنظر گرفتن کرایه‌های معقول در شهرهای دیگر و کم کردن کمیسیون یا اختصاص دوباره سهمیه بنزین موجب بیکاری دوباره این رانندگان نشوند.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد