قیمت خودرو جذاب جیلی در بازار مشخص شد + معرفی

قیمت بازار جیلی آزکارا که نخستین خودروی وارداتی دو دیفرانسیل و هیبرید است، حال بیش از ۳ میلیارد تومان آگهی و معامله می‌شود.

قیمت خودرو جذاب جیلی در بازار مشخص شد + معرفی

شرکت فردا موتور با وجود مشکلات فراوانی که در تحویل خودروهای مونتاژی و تیراژ تولیدش داشت، موفق شد تا نخستین خودروی وارداتی خود که از قضا تنها کراس اوور دو دیفرانسیل موجود در سامانه نیز هست را نیز عرضه کند. مشتریان فردا موتور در سال گذشته با برگزاری تجمع هایی در مقابل شوروم این شرکت نسبت به تاخیر در تحویل خودروهای ثبت نامی خود اعتراض کردند و تا به حال نیز موفق نشدند. با این حال اما خودروسازی فردا توانست نخستین محصول وارداتی خود یعنی جیلی آزکارا را بدون دردسر به مشتریان تحویل دهد.

حال پس از تحویل این خودرو به مشتریان و حضورش در نمایشگاه‌های خودرو و پلتفرم‌های فروش، شاهد قیمت‌گذاری بازار آن توسط مشاورین خرید خودرو و صاحبان آزکارا هستیم.

قیمت بازار جیلی آزکارا

دارندگان این خودرو و نمایشگاه داران برای نخستین کراس اوور چهار چرخ محرک و هیبرید وارداتی یعنی جیلی آزکارا، قیمتی در محدوده ۳ تا ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تعیین کردند.

نام خودرو قیمت نهایی قیمت بازار
جیلی آزکارا ۱,۸۹۵,۰۰۰,۰۰۰ ۳ تا ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون

جیلی

مشخصات فنی جیلی آزکارا

در قسمت قوای محرکه این خودرو از یک موتور ۱.۵ لیتری ۳ سیلندر توربوشارژ با فناوری GDI و یک موتور برقی ۴۸ ولتی (هیبرید خفیف) استفاده شده. موتور بنزینی به تنهایی می‌تواند ۱۷۷ اسب بخار و ۲۵۵ نیوتن متر تولید کند و از طرفی دیگر موتور برقی هم قادر به تولید ۱۳ اسب بخار و ۴۵ نیوتن متر است. در مجموع این دو موتور برقی و بنزینی می‌توانند ۱۹۰ اسب بخار توان و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را به گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه تحویل دهند. در نهایت خروجی پیشرانه هیبرید به هر چهار چرخ خودرو می‌رسد.

امکانات رفاهی جیلی آزکارا

تیپ GF یا فول آپشن این خودرو به آپشن هایی نظیر صندلی‌های برقی راننده و شاگرد، سیستم تهویه دو کاناله، حالت‌های رانندگی، سیستم صوتی بوز با ۱۲ بلندگو، کلاستر دیجیتال، کروز کنترل تطبیقی، رادار بین خطوط، ترمز اضطراری، سیستم پایش فشار باد تایر (TPMS)، دوربین ۳۶۰ درجه و … مجهز است. / اسب بخار

منبع: اسب بخار
ارسال نظر