فروش یک محصول لوکس مدیران خودرو (۲۱ فروردین ۱۴۰۳) + شرایط

شرایط فروش تیگو ۸ پرو e‌ پلاس با نرخ جدید اعلام شده است. بخشنامه فروش این خودرو هم‌اکنون در دسترس متقاضیان قرار دارد.

فروش یک محصول لوکس مدیران خودرو (۲۱ فروردین ۱۴۰۳) + شرایط

شرکت مدیران خودرو در نخستین روزهای کاری فروردین‌ماه ۱۴۰۳، لیست جدید نرخ محصولاتش را با اندکی افزایش اعلام کرد. اکنون شرایط فروش تیگو ۸ پرو e‌ پلاس با نرخ جدید اعلام شده است. بخشنامه فروش این خودرو از روز شنبه، ۱۸ فرودین‌ماه ۱۴۰۳، در نمایندگی‌های این شرکت فعال شده. متقاضیان برای ثبت‌نام یا کسب‌ اطلاعات بیشتر، می‌توانند به نمایندگی‌های مدیران‌ خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند.

جنجالی ترین ویدیوهای خودرویی را در اینستاگرام روزگار خودرو ببینید.

اینستاگرام روزگار خودرو

حتما بخوانید:

سهمیه بنزین این خودروها پرید!

قیمت جدید یک محصول ایران خودرو در کارخانه مشخص شد

جلسه ای برای افزایش قیمت خودرو! / خودروسازان در انتظار گرانی بیشتر

شوک خودرویی ۱۴۰۳ / دولت با افزایش قیمت موافقت کرد!

کاسبی جدید با دریافت نوبت معاینه فنی خودرو / هر ماشین ۱۰۰ هزار تومان!

شرایط فروش تیگو 8 پرو e‌ پلاس، فروردین ۱۴۰۳:

خودرو قیمت روش‌های فروش موعد تحویل
تیگو 8 پرو e‌ پلاس 2.791.700.000 تومان نقد و اقساط 90 روز کاری

تیگو ۸ پرو e‌ پلاس نسخه پلاگین هیبریدی خانواده تیگو ۸ به‌حساب می‌آید. از این خانواده تاکنون سه محصول به بازار ایران عرضه شده است که شامل تیگو ۸ پرو، تیگو ۸ پرومکس و تیگو ۸ پرو e‌ پلاس هستند. تولید تیگو ۸ پرو مدتی پیش متوقف شد و اکنون تنها دو محصول از خانواده تیگو ۸ توسط مدیران‌ خودرو به بازار ایران عرضه می‌شود. با وجود آنکه تیگو ۸ پرو e‌ پلاس نسبت به تیگو ۸ پرومکس قدرت و شتاب بیشتری دارد، اما به‌دلیل نگرانی‌ مشتریان از ارائه خدمات به خودروهای پلاگین هیبریدی، این خودرو چندان مورد استقبال قرار نگرفته است. حتی نرخ این خودرو در بازار آزاد از بهای تیگو ۸ پرومکس ارزان‌تر است، درحالی‌که نرخ تیگو ۸ پرو e‌ پلاس در کارخانه بیشتر از تیگو ۸ پرومکس تعیین شده است.​

شرایط فروش تیگو ۸ پرو e‌ پلاس با نرخ جدید اعلام شده است. بخشنامه فروش این خودرو هم‌اکنون در دسترس متقاضیان قرار دارد.

قدرت فونیکس تیگو ۸ پرو e پلاس از مجموع یک موتور بنزینی و دو موتور برقی تأمین می‌شود. این سه موتور در کنار یکدیگر قادرند تا حداکثر ۳۲۶ اسب‌بخار قدرت و ۵۱۰ نیوتن‌متر گشتاور ارائه دهند. این خودرو یکی از معدود اتومبیل‌های پاک مونتاژ داخل است و علاوه‌براین، در لیست قوی‌ترین تولیدات خودروسازان کشور نیز قرار می‌گیرد. این خودرو از گیربکس مخصوص DHT‌ استفاده می‌کند. سه حالت حرکتی برای این گیربکس تعریف شده‌ است که شامل حالت رانندگی برقی، حالت رانندگی ترکیبی و حالت رانندگی با موتور درون‌سوز می‌شود.

 

ارسال نظر

  • عباس هیری

    با30%پیش پرداخت من دو تا میخام