فیلم معرفی ۲ خودرو جذاب در آینده بازار ایران

با واردات خودرو به کشور شاهد ورود مدل‌هایی جدید و جذاب هستیم که در اینجا فیلم معرفی ۲ محصول را می‌توانید مشاهده کنید.

فیلم معرفی ۲ خودرو جذاب در آینده بازار ایران

این ۲ خودرو لیپ موتور c۱۱ و ارس M۵ نام دارند.

 لیپ موتور c۱۱

لیپ موتور c۱۱ یک کراس اوور است که همانند c۰۱ در دو نسخه تمام برقی و پلاگین هایبرید عرضه خواهد شد. طراحی این خودرو هم مانند برادر کوچک تر خود نوآورانه و جذاب است. نسخه تمام الکتریک این خودرو حدود ۲۶۰ اسب بخار و ۳۶۰ نیوتن.متر گشتاور را به محور عقب منتقل می‌کند. در این نسخه حداکثر مسافت قابل پیمایش روی عدد حدودی ۵۰۰ کیلومتر قرار دارد. اما نسخه پلاگین هایبرید از پیشرانه ۱.۲ لیتری بنزینی در نقش شارژکننده باتری‌ها بهره می‌برد. این نسخه توان پیمایش ۱۱۱۰ کیلومتر را با یک بار شارژ کامل باتری‌ها و پر بودن باک بنزین دارد.

 

ارس M۵ 

ارس M۵ خودروی جدید چینی است که قرار است توسط ماموت خودرو روانه بازار شود. این خودرو در حقیقت حاصل همکاری شرکت سرس با هوآوی است.

خودروی مورد نظر از یک پیشرانه بنزینی ۱.۵ لیتری با ۱۱۴ اسب بخار بهره می‌برد که در حقیقت نقش ژنراتور را دارد. اما دو پیشرانه برقی یکی روی محور جلو و دیگری روی محور عقب قرار دارد که جمعا ۴۸۹ اسب بخار و ۶۷۵ نیوتن.متر گشتاور تولید می‌کنند.

این خودرو در ۵ ساعت فول شارژ می‌شود و شارژ سریع آن حدود ۴.۵ ساعت زمان می‌برد.

 

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد