وزیر صمت با این حرف همه را شوکه کرد

وزیر صمت گفت: نوآوری‌های تازه و برای نخستین بار را در خودروهای ایرانی به کار گرفتیم؛ استانداردهای خودروهای جدید ایرانی قابل رقابت با استانداردهای جهانی است.

وزیر صمت با این حرف همه را شوکه کرد

عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز (چهارشنبه ۳ مرداد) در جلسه هیات دولت و در گزارش عملکرد خود در دولت سیزدهم اظهارکرد: در دوره جدید تاکید زیادی بر تغییر ساختارها داشتیم؛ تاکید زیادی بر مهندسی شده و اعلام کردیم که به جای افزایش درصد ساخت از طریق ساخت قطعات کم ارزش به سمت ساخت قطعات پر ارزش و طراحی و مهندسی و نوآوری باید برویم. 

وی افزود: ساخت داخل را به سمت اِلمان‌های اصلی مانند موتور، گیربکس و قطعات اصلی رفتیم.

وزیر صمت تصریح کرد: در دولت سیزدهم به سمت تولید پلتفرم‌های مشترک رفتیم که در دنیا هم درصد داخلی‌سازی پلتفرم‌های بین ۵۱ تا ۸۰ درصد است.

وی گفت: مالکیت ایرانی را در دوره جدید وزارت صمت تاکید کردیم و قرار شد که با طراحی ایرانی اقدامات جدید را جلو ببریم؛ برای مثال خودروی "ری را" در ایران خودرو چنین ویژگی هایی دارد.

علی آبادی خاطرنشان کرد: نوآوری‌های تازه و برای نخستین بار در خودروهای ایرانی را به کار گرفتیم؛ استانداردهای خودروهای جدید ایرانی بوده و قابل رقابت با استانداردهای جهانی است.

منبع: برنا
ارسال نظر

  • حسین احمدی

    صندوق عقب خودرو های ایرانی به جلو حودرو منتقل میشود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد