فروش اقتصادی ترین خودروی چینی از امروز - ۱۶ خرداد ۱۴۰۳

بک x3‌ پرو خودروی اقتصادی مونتاژی بازار محسوب می‌شود که به نوعی می‌توان آن را قاتل خودروهای داخلی و جایگزینی برای پژو ۲۰۷ دانست.

فروش اقتصادی ترین خودروی چینی از امروز - ۱۶ خرداد ۱۴۰۳

پیش از هر چیز فیلم تست و بررسی خودروی بک x3 پرو را در روزگار خودرو مشاهده کنید.

در همین حین نظرتان را هم درباره بک x3 پرو با ما و سایر خوانندگان روزگار خودرو در میان بگذارید.

فیلم معرفی بک x3 پرو

 

معرفی بک x3 پرو

بک x3 پرو یک خودروی اقتصادی است که توسط خودروسازان بم محسوب می‌شود. این خودرو در سگمنت هاچ بک کراس‌ها قرار می‌گیرد. خودروسازان بم جزو اولین شرکت‌هایی بود که همکاری را با جیلی استارت زد. بک x3‌ پرو در حقیقت محصولی از خودروسازی جیلی است که با نام میپل x3 پرو در بازار چین عرضه شد. مشخصات فنی و همچنین امکانات رفاهی قابل قبول این خودرو باعث شد این خودروی اقتصادی موفقیت های زیادی کسب کند.

مشخصات فنی بک x3‌ پرو

بک X3 پرو در بخش فنی از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی بهره می‌برد. این پیشرانه حداکثر توان ۱۰۴ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۴۰ نیوتن.متر را ارائه می‌دهد. تنفس طبیعی بودن پیشرانه بک x3 پرو می‌تواند یک گزینه خوب باشد چرا که دیگر نیازی به استفاده از بنزین سوپر نخواهید داشت. توان پیشرانه این خودرو هم از طریق یک گیربکس اتوماتیک CVT به محور جلو منتقل می‌شود. این گیربکس همچنین امکان تعویض دنده به صورت مصنوعی تا ۸ دنده را می‌دهد.

سیستم تعلیق بک X3 پرو در بخش جلو از نوع مک فرسون و در بخش عقب از نوع میله پیچشی نیمه مستقل است. مصرف سوخت خودرو هم به طور ترکیبی ۶.۱ لیتر در صد کیلومتر است.

شتاب صفر تا صد بک X3‌ پرو در حدود ۱۱.۴ ثانیه قرار دارد که توقع بیشتری از یک خودروی اقتصادی نمی‌رود.

امکانات رفاهی بک X3‌ پرو

از جمله امکانات رفاهی مهم این خودرو می‌توان به مانیتور لمسی ۸ اینچ، استارت دکمه‌ای، سیستم کنترل پایداری، تنظیم حالت های مختلف رانندگی، کلاستر آنالوگ، کامپیوتر سفری و سیستم تهویه دیجیتال اشاره کرد.

بک۸

قیمت بک X3 پرو

قیمت نهایی بک X3‌ پرو در خرداد ۱۴۰۳ مبلغ ۹۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام شده است. این خودرو همچنین به صورت ۹۰ روزه تحویل خریداران می‌شود.

کرمان۱

 

www.novin.com
www.novin.com
ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها