خودرو هیولای فورد با قیمتی از همیشه ارزان‌تر!

فورد مدل جدید موستانگ مک-ای را با قیمت ارزان‌تر و ظاهری اسپرت‌تر رونمایی کرد.

خودرو هیولای فورد با قیمتی از همیشه ارزان‌تر!

فورد نسخه‌ی جدید موستانگ مک-ای را رونمایی کرد. فورد برای حفظ جایگاه این خودرو به‌عنوان دومین خودرو برقی پرفروش در امریکا، موستانگ مک-ای ۲۰۲۵ را با ایجاد تغییرات ظاهری، ارزان‌تر از مدل قبلی روانه بازار خواهد کرد.برخلاف نسخه‌ی ۲۰۲۴، موستانگ مک-ای ۲۰۲۵ از‌نظر طراحی و فناوری‌ها به‌روزرسانی شده است و احتمالاً تا چند سال دیگر موردعلاقه خریداران باقی خواهد ماند.

فورد-۶

موستانگ مک-ای ۲۰۲۵ حالا پمپ حرارتی استاندارد دارد تا بیشتر شبیه به F-۱۵۰ Lightning Flash شود. پمپ‌های حرارتی می‌توانند در ماه‌های زمستان باتری‌ها را در دمای بهینه‌تری نگه دارند که به زمان شارژ و برد و عملکرد کمک می‌کند. با‌توجه‌به کاربرد پمپ‌های حرارتی در صنعت خودرو، تعداد بیشتری از خودروهای برقی با پمپ‌های حرارتی استاندارد عرضه می‌شوند.

فورد-۵

پکیج ظاهری جدید Sport Appearance Package المان‌های زیادی از نسخه‌ی GT موستانک مک-ای ۲۰۲۴ را به نسخه‌ی ۲۰۲۵ اضافه کرده است. تغییرات شامل جلو پنجره و سپر جلو جدید هستند. کالیپرهای ترمز جلو با برند برمبو حالا قرمزرنگ هستند. رینگ‌های ۱۹ اینچی و قسمتی از گل‌گیرها رنگ مشکی براق دارند.

در بخش داخلی، موستانگ مک-ای ۲۰۲۵ از دوخت قرمز‌رنگ و پدال‌های اسپرت بهره می‌برد. صندلی‌های جلو نیز در تیپ پرمیوم مک‌-ای به‌صورت استاندارد به تهویه مجهز هستند. اهرم تعویض دنده از کنسول مرکزی به پشت فرمان منتقل شده است.

فورد-۳

جدیدترین نسخه‌ی سیستم پیشرفته‌ی سیستم کمک‌رانندگی فورد (نسخه‌ی ۱٫۵)، معروف به Blue Cruise با موستانگ مک-ای منتشر شده است. این نسخه قابلیت تغییر لاین اتوماتیک را به خودرو جدید فورد می‌افزاید و به‌گفته‌ی فورد، در یک مسیر رانندگی تا ۴۵ درصد از تغییر لاین‌ها با این سیستم قابل انجام است.

نمای داخلی فورد موستانگ Mach-E مدل ۲۰۲۵

فورد-۹

سیستم تغییر لاین اتوماتیک برای انجام کار خود به دخالت راننده نیاز ندارد. اگر خودرو جلویی کندتر از سرعت تعیین‌شده راننده حرکت کند، به‌صورت خودکار تغییر لاین آغاز می‌شود. سیستم «بلو کروز» برای موستانگ مک-ای ۲۰۲۵ با پرداخت اشتراک سالانه یا ماهانه دردسترس خواهد بود.

فورد-۸

قیمت موستانگ مک-ای جدید بدون احتساب مشوق‌ها و تخفیف‌های مالیاتی ۳۶٬۴۹۵ دلار است. نسخه‌ی پایه تسلا مدل Y با قیمت ۴۴٬۴۹۰ دلار پرفروش‌ترین خودرو برقی در ایالات متحده بوده و جایگاه اول را دارد. قیمت ارزان خودرو جدید فورد ممکن است به حفظ جایگاه دومی یا حتی تهدید جایگاه تسلا مدل Y کمک زیادی کند.

 

منبع: زومیت

ویدیوهای پیشنهادی

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد