روزگار خودرو گزارش می‌دهد؛

شاهکار جدید خودروسازی ولوو رسید!

ولوو ایکس سی ۹۰ به تازگی از اتاق عمل جراحی زیبایی خارج شده و چهره این خودرو به شدت دچار تغییر و به روز رسانی شده است. این خودرو با ظاهر و باطنی بسیار دلربا تر از گذشته برای ارائه در سال ۲۰۲۵ آماده می‌شود.

شاهکار جدید خودروسازی ولوو رسید!

اگرچه نسل دوم XC۹۰ تقریبا ۱۰ سال سن دارد اما با این فیس لیفت جدید همه چیز آن کاملا فرق کرده و متفاوت شده است. طراحی جلو پنجره عالی، هدلایت‌های مدرن با LED هایی که با نور روز کاملا هماهنگ می‌شوند. سپر جلو ورودی‌های هوای عمودی اضافه شده که ظاهر XC۹۰ جدید را بسیار پر ابهت تر و به روزتر کرده است.    

ولوو-7

طراحی چشم نواز داخلی

ولوو-4

مهم‌ترین تغییر درون خودرو اضافه شدن LCD  یازده اینچی که دیگر درون داشبورد نیست بلکه روی داشبورد و به مانند میز وسط آن طراحی شده است. این طراحی داخل خودرو را بسیار شکیل و زیبا کرده است. دیگر اپشن‌های درون خودرو از جمله صندلی‌های تنظیم شونده ۶ حالته گرم کن و سرد کن صندلی سیستم تشخیص موانع ۳۶۰ درجه و سنسورهای عدم برخورد است.

ولوو-6

پیشرانه و مشخصات فنی

ولوو-8

ولوو هنوزم پای حرف خود ایستاده و ما می‌دانیم که پیشرانه دیزل برای ولوو مرده و ولوو قصد نبش قبر آن را ندارد. با این حال اطلاعات دقیقی از پیشرانه به کار رفته در مدل جدید هم در دسترس نیست. تنها اطلاعات منتشر شده نشان دهنده این است که وولوو احتمالا از پیشرانه کاملا برقی و یا اتصال دوگانه درون سوز با ماکزیموم قدرت پیمایش ۶۰۰ کیلومتر در هر بار شارژ استفاده کرده است.

سخن پایانی

درست مانند تویوتا کرولا و لندکروز‌های قدیمی، نیاکانXC۹۰ هم در بازار ایران حضور دارند و با نرخ هایی به مراتب گران تر از مدل‌های جدید و عرضه نشده خرید و فروش می‌شوند. با این اوصاف سوال ما این است که تا کی مردم ما می‌خواهند به این کلاهبرداری آشکار تن بدهند و خودرویی که پدربزرگ محسوب می‌شود را به قیمت نوه ی متولد نشده‌اش خریداری کنند؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد