خرید این خودروهای چینی بیچاره تان می کند!

سیدمحمد بحرینیان، صنعتگر و پژوهشگر توسعه به جماران گفت:خدمات پس از فروش و تأمین قطعات خودروهایی که وارد می‌کنند، مردم را بیچاره می‌کند.

خرید این خودروهای چینی بیچاره تان می کند!

 اکنون اگر ماشین چینی تصادف کند، کارخانه‌ای که مونتاژ کرده، هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد و اگر هم تأمین کنند هزینه زیادی هم برای آن می‌گیرند! گاهی حتی بیشتر از قطعات مشابه خودروهای معتبر آلمانی!

گفته می‌شود تعداد زیادی از خودروهای چینی به دلیل گرانی غیرمنطقی و یا نبود قطعات بلااستفاده است! در این میان، مسئولیت وزیر صمت چه میشود؟ ما خانه خراب‌کن خود و دنیا آبادکن دیگران شده‌ایم. در بستر زمان ماشین‌های بی‌کیفیت آنها را، ما و دیگر کشورها مشتاقانه خرید و وارد کردیم، و مرتب آنها بالا رفتند و پیشرفت کردند و ما پایین ماندیم و بازیچه شدیم.

قرارداد «BYD» با ترکیه اوج زیان‌ ایرانی ها را نشان داد.  «BYD» در ترکیه قرارداد بسته که با یک میلیارد دلار سرمایه گذاری، صد و پنجاه هزار خودرو برقی در سال تولید و پنج هزار اشتغال هم ایجاد کند.

 

منبع: تجارت نیوز
ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد