بازگشت مزدا ۳ جدید با بهمن موتور + عکس

هفته‌های پیش بود که طی مطلبی اختصاصی، از دریافت مجوز گارانتی محصولات جدید مزدا توسط شرکت بهمن موتور خبر دادیم. باتوجه به این موضوع، واردات خودروهای مزدا توسط گروه بهمن قوت گرفت.

بازگشت مزدا ۳ جدید با بهمن موتور + عکس

اما ساعاتی پیش بود که جدیدترین لیست خودروهای دارای گواهی صحه‌گذاری تایید نوع منتشر شد. در این لیست، نام خودرو مزدا ۳ هم دیده می‌شود که شرکت وارد‌کننده آن، بهمن موتور ثبت شده است.

بر این اساس، می‌توان گفت با اینکه گروه بهمن سراغ واردات محصولات برندهای مختلف رفته و پیش از این نیز، شرکت آفتاب خودرو از برنامه واردات مزدا خبر داده بود، اما همچنان بهمن موتور از مزدا دست نکشیده است.

مزدا-بهمن

ذکر این نکته مهم است، براساس برخی اخبار گروه بهمن همکاری جدیدی را با گروه چانگان آغاز کرده است. مزدا ۳ وارداتی بهمن موتور هم در چانگان چین تولید شده است.

مزدا ۳ جدید وارداتی، مجهز به پیشرانه ۲.۰ لیتری تنفس طبیعی است. پیشرانه ۲.۰ لیتری سری SKYACTIV با اتصال به گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک، توانایی تولید ۱۵۸ اسب بخار، قدرت و ۲۰۳ نیوتن متر، گشتاور را دارد.

هنوز مشخص نیست که امکانات مزدا ۳ وارداتی، در چه سطحی خواهد بود. اما بطور کلی، از مهم‌ترین امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

 مانیتور لمسی همراه با دوربین عقب

 سیستم صوتی حرفه‌ای Bose

 هد آپ دیسپلی

 رادار نقطه کور (BSD)

 سیستم هشدار خروج از خط (LDW)

 کروز کنترل هوشمند تطبیقی (ACC)

 رادار هشدار تصادف از جلو (FCW)

 رادار هشدار تصادف از عقب

 سیستم کمکی ماندن در بین خطوط (LKA)

 سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش

 ۷ کیسه هوای ایمنی

 چراغ‌های روز

 ترمز پارک برقی همراه با اتوهولد

 سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک

 سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه ای

 سانروف

 و…

 

منبع: چرخان
ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد