روزگار خودرو گزارش می‌دهد؛

معرفی نسخه نهایی ری را ایران خودرو + فیلم و زمان فروش

نسخه نهایی ری را ایران خودرو در نمایشگاه قطعات خودرو تهران (تیر ۱۴۰۳) به نمایش درآمد.

معرفی نسخه نهایی ری را ایران خودرو + فیلم و زمان فروش

پیش از هر چیز فیلم تست و بررسی ری را ایران خودرو را مشاهده کنید. در همین حین نظرتان را هم درباره این خودرو با ما و سایر خوانندگان روزگار خودرو به اشتراک بگذارید.

فیلم معرفی ری را ایران خودرو

 

مشخصات فنی ری را بنزینی

ری را بنزینی از پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو با حداکثر توان ۱۶۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۴۰ نیوتن متر بهره می‌برد. توان پیشرانه از طریق گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به محور جلو منتقل می‌شود. شتاب صفر تا صد ری را بنزینی حدود ۱۰.۴ ثانیه اعلام شده است. مصرف سوخت ترکیبی این خودروی جدید داخلی هم زیر ۸ لیتر در هر صد کیلومتر است.

امکانات رفاهی ری را

ری را در بخش امکانات رفاهی شرایط قابل قبولی نسبت به اکثر مدل های داخلی دارد. از جمله امکانات رفاهی مهم این خودرو می‌توان به سانروف، ۴ کیسه هوا، مانیتور لمسی بزرگ و به هم پیوسته به کلاستر دیجیتالی، شارژر وایرلس، صندوق برقی، سیستم استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه اتوماتیک، ورود بدون کلید، تریم صندلی چرم و پارچه، گرمکن صندلی های جلو، سنسور نور و باران و ... اشاره کرد.

قیمت ری را و زمان عرضه

هنوز قیمت و زمان دقیق عرضه ری را ایران خودرو اعلام نشده است. آنطور که به نظر می‌رسد فروش این خودرو حداکثر تا شهریور ۱۴۰۳ استارت خواهد خورد. قیمت این خودرو پیش از این کمتر از ۱ میلیارد تومان تخمین زده می‌شد اما حالا به نظر می‌رسد که قیمت ری را ایران خودرو کمتر از ۱.۵ میلیارد تومان باشد.

گالری تصاویر ری را ایران خودرو

www.novin.com
www.novin.com

سوالات متداول

  • مشخصات فنی ری را ایران خودرو چیست؟
    ری را ایران خودرو از پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو با حداکثر توان ۱۶۰ اسب بخار و ۲۴۰ نیوتن.متر گشتاور بهره می‌برد. گیربکس هم از نوع ۶ سرعت اتوماتیک است.
  • مهم ترین آپشن های ری را کدامند؟
    ری را از آپشن هایی نظیر گرمکن صندلی، سیستم تهویه اتوماتیک، نورپردازی داخلی، مانیتور لمسی و پشت آمپر دیجیتال، سنسور نور و باران و درب صندوق برقی بهره می‌برد.
  • شتاب صفر تا صد ری را چند ثانیه است؟
    آنطور که اعلام شده شتاب صفر تا صد ری را ایران خودرو حدود ۱۰.۴ ثانیه است.
  • قیمت ری را چقدر است؟
    هنوز قیمت دقیق ری را اعلام نشده اما احتمالا کمتر از ۱.۵ میلیارد تومان خواهد بود.
ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها