هجوم مردم به محصول نوظهور ایران خودرو!

نمایشگاه قطعات بین المللی قطعات و مجموعه های خودرو از ۲۹ خرداد آغاز شده و تا یکم تیر ماه ادامه دارد. ری را ایران خودرو در این نمایشگاه حسابی غوغا به پا کرد.

هجوم مردم به محصول نوظهور ایران خودرو!

در این نمایشگاه ایران خودرو از نسخه نهایی ری را رونمایی کرده است.

در ادامه فیلم توضیحات و نحوه بازدید مردم از این خودرو را مشاهده می کنید.

مشخصات فنی ری را بنزینی

ری را بنزینی از پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو با حداکثر توان ۱۶۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۴۰ نیوتن متر بهره می‌برد. توان پیشرانه از طریق گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به محور جلو منتقل می‌شود. شتاب صفر تا صد ری را بنزینی حدود ۱۰.۴ ثانیه اعلام شده است. مصرف سوخت ترکیبی این خودروی جدید داخلی هم زیر ۸ لیتر در هر صد کیلومتر است.

امکانات رفاهی ری را 

 

ری را در بخش امکانات رفاهی شرایط قابل قبولی نسبت به اکثر مدل های داخلی دارد. از جمله امکانات رفاهی مهم این خودرو می‌توان به سانروف، ۴ کیسه هوا، مانیتور لمسی بزرگ و به هم پیوسته به کلاستر دیجیتالی، شارژر وایرلس، صندوق برقی، سیستم استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه اتوماتیک، ورود بدون کلید، تریم صندلی چرم و پارچه و ... اشاره کرد.

www.novin.com
www.novin.com
ارسال نظر

  • ناشناس

    از ترکیه بعد از ۵۰ سال تقلید کردند یک اتومبیل فقط شاید کمی ظاهری مشابه ساخته اند آخر افغانستان هم لامبورگینی ۴ سیلندر ساخته ، اولین اتومبیل ترکیه که چند سالی است میسازد توگ نام دارد که جزو اتومبیلهای لوکس و مدرن شاسی بلند است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها