سایپا بی خیال خدمات پس از فروش این خودرو وارداتی شد!

شرکت سایپا یدک طی قراردادی ، PDI و PDS و خدمات پس از فروش تویوتا کرولا های وارداتی را به شرکت نامی خودرو پیشرو واگذار کرد. این نخستین هم افزایی خودروسازی دولتی با بخش خصوصی در راستای حرکت به سمت بستر خصوصی در صنعت خودرو است که طی تصمیم استراتژیک از سوی سایپا اخذ شده است.

سایپا بی خیال خدمات پس از فروش این خودرو وارداتی شد!

نامی خودرو در این طرح فراتر از الزمات گارانتی خودروهای وارداتی، 5 سال یا 150 هزار کیلومتر گارانتی به تویوتا کرولاهای وارداتی سایپا ارائه می کند و با داشتن بیشترین تعداد نماینده خدمات در بین واردکنندگان خصوصی در سراسر کشور مفهومی تازه از خدمات پس از فروش را برای رفع نگرانی خریداران این خودروها ارائه خواهد کرد.

واردات خودروهای مشترک از سوی شرکت های مختلف بستر رقابتی در زمینه واردات در تیراژ بالا را فراهم کرده و در این زمینه بسیاری از مشتریان در زمینه ارائه خدمات غیرمتمرکز برای خودروهای وارداتی نگرانی دارند. ایجاد تمرکز در زمینه ارائه خدمات توسط چند شرکت که شبکه قدرتمندتری از نمایندگان را دارند می تواند منجر به کاهش نگرانی خریداران خودروهای وارداتی شود.

شرکت نامی خودرو بیشترین تعداد نمایندگان خدمات پس از فروش در سراسر کشور را در بین شرکت های خصوصی واردکننده خودرو دارد و با مفهوم"Platinum Warranty" از بدو شروع فعالیت، ارائه متمایز خدمات را در دستور کار قرار داده بود و هم اکنون نیز در طرح ارائه خدمات به تویوتا کرولاهای وارداتی سایپا با ارائه 5 سال یا 150 هزار کیلومتر گارانتی که به مراتب فراتر از الزام پایه 3 سال یا 60 هزار کیلومتر است نشان داده که در شرایطی که دیگر شرکت ها تنها به واردات خودرو سرگرم هستند، موضوع خدمات پس از فروش را با جدیت دنبال می کند.

جلسه آغاز همکاری ارائه خدمات به تویوتا های وارداتی سایپا توسط نامی خودرو با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره، معاونین و مدیران شرکت سایپا یدک به همراه مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد شرکت نامی خودرو پیشرو با محوریت اهمیت خدمات پس از فروش مطلوب و جلب رضایتمندی مشتریان، در روز دوشنبه 7 آبان ماه سال 1403 در ساختمان مرکزی سایپا یدک برگزار گردید که در ابتدا با صحبت‌های جناب آقای دکتر سرمدی، معاونت خدمات پس از فروش سایپا یدک شروع و در ادامه جناب آقای دکتر اردلان حسینی، مدیرعامل محترم شرکت سایپا یدک، با اشاره به این مهم، جلب رضایتمندی خریداران خودرو را جزو اولویت های گروه خودروسازی سایپا دانسته و بیان داشتند کیفیت خودروهای تویوتا و میزان رضایتمندی و استقبال مشتریان از این برند، در کشور بسیار زیاد بوده و ارائه خدمات پس از فروش متمایز برای این خودروها، یکی از اولویت‌های مهم دیگر برای شرکت سایپا یدک می باشد. وی در این باره به بحث‌های کارشناسی و همکاری های انجام شده فیمابین شرکت سایپا یدک و شرکت نامی خودرو پیشرو اشاره کرده و عنوان نمودند که برای اولین بار، محصولی به مشتریان ارائه خواهیم نمود که 5 سال گارانتی ارائه خدمات پس از فروش خواهد داشت.

در پایان، آقای دکتر حسینی با بیان این موضوع که نحوه و کیفیت ارائه خدمات پس از فروش، وجه تمایز شرکت‌های رقیب وارد کننده خودرو در کشور می باشد، اعلام نمودند این دو شرکت می بایست رضایتمندی مشتریان را در اولویت قرار داده تا با همکاری هم و در کنار هم این اقدام اثرگذار را به بهترین نحو ممکن، اجرا نمایند.

در ادامه این جلسه، جناب آقای مهندس هادی سرهنگی، مدیرعامل محترم شرکت نامی خودرو پیشرو، ضمن تقدیر و تشکر از اعتماد شرکت سایپا یدک، با اشاره به تلاش بی‌وقفه تیم نامی خودرو پیشرو، در جهت تحقق هرچه بهتر توافقات صورت گرفته بین دو شرکت، در قالب پروتکل تعیین شده، به منظور ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، توضیحات مربوطه را ارائه نمودند.

ایشان افزودند با توجه به ویژگی‌های مشتریانی که خودروهای برند تویوتا را انتخاب می نمایند، یکی از رسالت‌ها و اهداف اصلی، ارائه خدمات مناسب با در نظر گرفتن چشم انداز تویوتا با عنوان "بهترین خدمات در هر شهر (Best Service In Town) ، بوده و علاوه‌ بر گارانتی 5 ساله و 150 هزار کیلومتری برای خودروها، خدمات ویژه تری برای این ایشان در نظر گرفته شده است.

این خدمات ویژه که تحت عنوانPlatinum Warranty  به مشتریان ارائه می شود، شامل مواردی چون کارشناسی رایگان خودروها در زمان تصمیم مشتری برای فروش خودرو، امداد خودرو و سایر خدماتی که تضمین کننده کیفیت خدمات در این بازه زمانی 5 ساله می باشد، می شود.

 

منبع: ایران جیب

ویدیوهای پیشنهادی

ارسال نظر