روزگار خودرو گزارش می‌دهد؛

معرفی کامل آریزو ۵ اسپرت مدیران خودرو / قیمت ۱.۲ میلیارد تومان

آریزو ۵ اسپرت را می‌توان یکی از جذاب ترین سدان اقتصادی بازار دانست که توسط مدیران خودرو مونتاژ می‌شود.

معرفی کامل آریزو ۵ اسپرت مدیران خودرو / قیمت ۱.۲ میلیارد تومان

در حالی که این روزها تب خرید خودروهای شاسی بلند بسیار داغ است اما همچنان بسیاری از افراد به دنبال خرید سدان‌ها هستند. حال اگر به دنبال خرید سدان اقتصادی صفر کیلومتر با بودجه کمتر از ۱.۵ میلیارد تومان باشید یکی از گزینه های موجود در بازار آریزو ۵ اسپرت مدیران خودرو است. در ادامه قصد داریم به تست و بررسی کامل آریزو ۵ اسپرت بپردازیم. پیش از هر چیز فیلم تست و بررسی این خودرو را مشاهده کنید. در همین حین نظرتان را هم با ما و سایر خوانندگان روزگار خودرو به اشتراک بگذارید.

فیلم تست و بررسی آریزو ۵ اسپرت مدیران خودرو

 

مشخصات فنی آریزو ۵ اسپرت مدیران خودرو

آریزو ۵ اسپرت مدیران خودرو در بخش فنی از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با حداکثر توان ۱۴۷ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۱۰ نیوتن.متر بهره می‌برد. شتاب صفر تا صد این خودرو طبق بررسی های روزگار خودرو حدود ۱۰ ثانیه است که برای یک سدان اقتصادی عدد قابل قبولی محسوب می‌شود. گیربکس آریزو ۵ اسپرت هم از نوع سی وی تی اتوماتیک است که تا ۹ سرعت امکان تعویض دنده به صورت مجازی می‌دهد.

آریزو۵-اسپرت-۱۵

امکانات رفاهی آریزو ۵ اسپرت مدیران خودرو

آریزو ۵ اسپرت در بخش امکانات رفاهی نیز شرایط قابل قبولی دارد. از جمله آپشن های مهم این خودرو می‌توان به مانیتور لمسی، سیستم تهویه دیجیتال، صندلی‌ها و فرمان چرمی، گرمکن صندلی‌های جلو، سانروف، ترمز پارک برقی، اتوهلد، استارت دکمه‌ای و سیستم ورود بدون کلید و سنسور نور اشاره کرد.

آریزو۵-اسپرت-۴

تجربه رانندگی با آریزو ۵ اسپرت مدیران خودرو

گیربکس آریزو ۵ اسپرت مدیران خودرو دو حالت رانندگی اکو و اسپرت دارد. در حالتی که گیربکس را روی مود اسپرت قرار می‌دهید واکنش پدال گاز به پای راننده بهتر می‌شود و شتاب گیری نیز بهتر صورت می‌گیرد. سواری خودرو نیز معمولی است و شاهد کوبش های شدید با وجود استفاده از رینگ‌های ۱۷ اینچی نیستید. ردیف عقب خودرو هم فضای پا و سر برای سرنشینان کافی است و خروجی سیستم تهویه و کنسول وسط نیز برای راحتی بیشتر تعبیه شده است.

آریزو۵-اسپرت-۱۱

قیمت آریزو ۵ اسپرت مدیران خودرو

آریزو ۵ اسپرت توسط مدیران خودرو با قیمت ۱ میلیارد و ۲۹۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در مهر ۱۴۰۳ عرضه می‌شود.

تفاوت آریزو ۵ اسپرت و معمولی چیست؟

تفاوت آریزو ۵ اسپرت و معمولی مدیران خودرو فقط به بخش‌های ظاهری مربوط می‌شود. جلوپنجره نسخه اسپرت تغییراتی داشته و همچنین زیر سپر ظاهر جذاب تری به خود گرفته است. سپر عقب نیز تغییر کرده است و دیفیوزر جدید در آن جای گرفته همچنین دو خروجی اگزوز تزئینی را در این بخش شاهد هستیم. در نمای داخلی خودرو هم طراحی داشبورد کمی متفاوت از نسخه معمولی شده و طراحی به روزتری را داریم.

نتیجه گیری

اگر به دنبال خرید یک سدان صفر کیلومتر اقتصادی هستید آریزو ۵ اسپرت می‌تواند پاسخگوی اکثر نیازهای شما باشد. امکانات رفاهی این خودرو در سطح قابل قبولی قرار دارد همچنین از لحاظ مشخصات فنی هم در سطح خوبی قرار دارد. نظر شما درباره این سدان اقتصادی چیست؟

گالری تصاویر آریزو ۵ اسپرت مدیران خودرو

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد