تهرانی ها با خودرو به این خیابان ها نروند + اعلام محدودیت های ترافیکی

محدودیت های ترافیکی تهران در تاریخ ۲ خرداد ۱۴۰۳ اعلام شد.

تهرانی ها با خودرو به این خیابان ها نروند + اعلام محدودیت های ترافیکی

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی برگزاری مراسم تشییع پیکر «ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور فقید را اعلام‌کرد.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص تمهیدات ترافیکی مراسم تشییع پیکر «ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور فقید گفت: اعمال محدودیت‌های تردد از ساعت ۴:۳۰ دقیقه صبح فردا از شرق؛ محدودیت حلقه اول: از خیابان ولیعصر‌(عج) حلقه دوم میدان فردوسی و حلقه سوم بزرگراه امام علی علیه السلام-دماوند است.

بیشتر بخوانید:

با ارزش ترین خودروی برقی در ایران مشخص شد!

فروش ۱۵ روزه دو خودروی کرمان موتور - ۲ خرداد ۱۴۰۳

فروش قسطی ۴ خودروی لوکس از امروز - ۲ خرداد ۱۴۰۳

از سمت از غرب؛ محدودیت حلقه اول خیابان آزادی-زارع است زیرا به هیچ عنوان نمی‌توانیم اجازه تردد در خیابان کارگر را بدهیم، حلقه دوم این محدوده نواب آزادی و حلقه سوم سه راه فرودگاه است.

او ادامه داد: از شمال؛ محدودیت حلقه اول خیابان کارگر بلوار کشاورز و کریم خان، حلقه دوم فاطمی و حلقه سوم میدان گل‌ها و گمنام است.

از جنوب؛ محدودیت‌ها در حلقه اول خیابان شهدای ژاندارمری و شهید نظری، حلقه دوم لبافی نژاد و حلقه سوم خیابان جمهوری است.

ساعت شروع محدودیت های ترافیکی تهران

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: اجرای محدودیت‌ها از ساعت ۴:۳۰ دقیقه صبح در محدوده حلقه‌های اول اجرا خواهد شد. همچنین توقف خودروها از امشب (سه شنبه مورخ سوم خردادماه، از ساعت ۲۴ در داخل حلقه‌های اول (از میدان فردوسی تا سه راه فرودگاه) ممنوع است.

مسیرهای جایگزین کدامند؟

سرهنگ موسوی‌پور در خصوص مسیرهای جایگزین تردد گفت: از شرق: خیابان مفتح، امام علی علیه السلام به جنوب، زیر گذر تونل توحید، استاد معین و ستاری به فرودگاه باز است.

محدودیت ها در کدام مناطق است؟

از غرب: از شمال میدان آزادی، از پل جناح، فلکه دوم صادقیه و از جنوب میدان آزادی از شمال میدان فتح اعمال محدودیت را خواهیم داشت.

او افزود: همچنین به جهت آماده سازی مراسم از ساعت ۲۴ امشب از خیابان وصال (در خیابان انقلاب) تا میدان انقلاب و همه خیابان‌های عمود بر خیابان انقلاب محدودیت تردد وجود دارد.

 

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: سازمان اتوبوسرانی ویژه‌ای جهت تردد و انتقال شهروندان در این روز تدارک ویژه ای دیده است. اتوبوس‌ها جهت جابجایی شهروندان در بزرگراه سعیدی، جناح و رینگ داخلی و خارجی میدان آزادی مراجعه‌کنندگان را انتقال خواهند داد. همچنین در طول مسیر نیز در خیابان‌های عمود بر خیابان آزادی نیز محل‌هایی مانند خیابان استاد معین، بخشی از بزرگراه یادگار منتهی به خیابان آزادی در ضلع شمال و در ضلع جنوب آماده خدمت رسانی به مراجعه‌کنندگان است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ توصیه داشت: شهروندان حتماً از حمل و نقل عمومی و به‌خصوص مترو که در این روز فعال است، جهت تردد به مراسم استفاده کنند.

تمهیدات حمل و نقلی شهرداری تهران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز گفت: تهمیدات لازم برای تردد آسان‌تر سوگواران شهادت رییس جمهور و هیات همراه در مراسم وداع که امشب در مصلا برگزار می‌شود، در نظر گرفته شده است.

محسن هرمزی ضمن تسلیت حادثه ناگوار شهادت رییس جمهور و هیات همراه از تمهیدات این معاونت برای برگزاری مراسم وداع مردم با شهدای گرانقدر خدمت خبر داد و افزود: به دنبال شهادت سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد و برگزاری مراسم وداع و بزرگداشت ایشان در مصلای تهران ساعت خدمت رسانی ناوگان حمل ونقل عمومی پایتخت تا ساعت ۲۴ تمدید شد.

وی ادامه داد: این مراسم بزرگداشت ساعت ۲۱ برگزار می‌شود و به این منظور، خدمت رسانی در تمام خطوط حمل و نقل عمومی، اعم از اتوبوس، مترو (به جز خط ۵ و پرند) و تاکسی امروز تا پایان ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت و مترو تهران فردا نیز از ساعت ۵:۳۰ تا پایان مراسم تشییع با حداکثر ظرفیت سرویس‌دهی دارد.

هرمزی اظهار کرد: همچنین شرکت واحد اتوبوسرانی از تخصیص ناوگان ویژه برای انتقال عزاداران به مصلی امام خمینی(ره) خبر داد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در ادامه از تمهیدات تاکسیرانی به منظور انتقال سوگواران خبر داد ویادآور شد: خطوط تاکسیرانی هم برای رفت و آمد هر چه  آسان تر عزاداران امشب تقویت شده است.

محدودیت در کدام خیابان های تهران است؟

در ادامه جزئیات کامل خیابان های تهران که محدودیت ترافیکی دارند آورده شده است.

ترافیک۱

ترافیک۳

پارکینگ های مناسب پارک خودرو برای مراسم تشییع شهید آیت الله رئیسی

در ادامه بهترین پارکینگ ها برای پارک خودرو ویژه مراسم تشییع شهید آیت الله رئیسی آورده شده است.

ترافیک۲

 

 

www.novin.com
www.novin.com
ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها