گزارش ویژه روزگار خودرو؛

کاوازاکی با این موتورسیکلت دل همه را برد!

تولید کاوازاکی نینجا SX۱۱۰۰ تایید شد. یک پیشرانه حجیم تر از نسخه قبلی برای این مدل در نظر گرفته شده است.

کاوازاکی با این موتورسیکلت دل همه را برد!

اوایل این هفته شایعاتی درباره تولید مدل جدید نینجا با حجم ۱۱۰۰ سی سی به گوش می‌رسید و حالا پس از گذشت ۳ روز، روزگار خودرو ساخت و تولید این موتورسیکلت جدید را تایید می‌کند. بنابراین باید منتظر مدل جدید نینجا با پیشرانه ی ۱۱۰۰ سی سی باشیم. این پیشرانه به سیاق قبل آرایش خطی دارد و ۴ سیلندر است.

یک بار دیگر تاییده هایی که به‌دست اینسایدرهای کاوازاکی رسیده تایید می‌کند مدل ورسایس ۱۱۰۰ کاوازاکی قطعا در راه است اما چیزی که هنوز نمی‌دانیم آن است که آیا این مدل جایگزین SX۱۰۰۰ خواهد شد یا اینکه خط تولید SX همچنان فعال باقی خواهد ماند.

کاوازاکی-نینجا-1100

خبر هیجان انگیز این است که SX تنها مدل پیش‌بینی شده برای سال ۲۰۲۵ نیست و حداقل دو نسخه دیگر از این غول موتورسیکلت ساز ژاپنی در نظر گرفته شده که عرضه آنها در استرالیا قطعی شده است. مدل ZX۱۱۰۰H و ZX۱۱۰۰j. به احتمال خیلی قوی یکی از این مدل‌ها امکانات کمتری از دیگری خواهد داشت و همین باعث می‌شود تا برچسب قیمتی ارزان تری هم داشته باشید.

در حالی که ما هنوز منتظر تایید رسمی کمپانی هستیم اما اطلاعات واصله نشان می‌دهد که پیشرانه مدل ورسایس و SX۱۱۰۰ همان پیشرانه خطی ۴ سیلندر SX۱۰۰۰ با کد ZXT می‌باشد. این کد مخصوص مدل‌های نینجا کاوازاکی هست. پیشرانه ورسایس ۱۳۳ اسب بخار قدرت تولید می‌کند که برای ماجراجویی‌های جاده‌ای با کاوازاکی به شدت کافی است. مدل نینجا SX۱۰۰۰ دارای پیشرانه‌ای با حداکثر توان خروجی ۱۴۱ اسب بخار است پس با این اطلاعات می‌توان حدس زد که کاوازاکی SX۱۱۰۰ قدرت بیشتری از هردوی این مدل‌ها داشته باشد.

فرای مسئله پیشرانه در این لحظه تایید اینکه چه چیزهای دیگری تغییر کرده و یا خواهد کرد مشکل است. یک سوال دیگر باقی می‌ماند آن هم این است که آن دو نسخه دیگر که برای سال ۲۰۲۵ پیش‌بینی شده‌اند دارای چه مشخصاتی هستند؟ آیا در بازه‌های قیمتی مختلف و نسبت به امکانات هرکدام، می‌توانند در بازار موفقیت خاصی را کسب کنند؟

نظر شما درباره این سامورایی پرطرفدار چیست؟ اگر بخواهید یک مدل از این مدل‌ها را برای سال ۲۰۲۵ تهیه کنید کدام یک را ترجیح می‌دهید؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد