قیمت اطلس در بازار اعلام شد + فیلم معرفی خودرو

با ادامه روند تحویل خودروی جدید سایپا به مشتریان، قیمت اطلس جی در بازار مشخص شد و تبلیغات فروش این خودرو در فضای مجازی قابل مشاهده است.

قیمت اطلس در بازار اعلام شد + فیلم معرفی خودرو

اطلس جدیدترین محصول سایپا مراحل تحویل سری اول به تازگی آغاز شده است و با تحویل آن، تبلیغات فروش آن بر روی پلتفرم‌های مختلف خودرو قابل مشاهده است. طبق آگهی‌های منتشر شده نرخ اطلس جی در بازار حدود ۵۵۰ میلیون تومان است. این یعنی اطلس سایپا G به مراتب گرانتر از سری است کوییک دنده‌ها گران است و نرخ بالایی برای آن در نظر گرفته شده است. در نظر داشته باشید که نرخ کل این خودرو برای مشتریان ۴۰۶ میلیون تومان بوده و مشتریان سودی در حدود ۱۵۰ میلیون از خودروی خریداری شده خود می‌خواهند.

این خودرو دارای موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر ۸ سوپاپ می‌باشد. این موتور M۱۵-GSI نام دارد و دارای فناوری زمانبندی متغیر سوپاپ است. ۹۰ اسب بخار با گشتاور ۱۳۷ نیوتن متر در لیست مشخصات فنی اطلس به چشم می‌خورد. گیربکس Atlas G ۵ سرعته دستی است که نیرو را به چرخ‌های جلو می‌فرستد.

در نقشه اطلس تیپ G سایپا دارای امکاناتی مانند دو کیسه هوا، سانروف برقی، چراغ روشنایی در روز، روکش داخلی چرم و پارچه، تهویه دستی برقی، آینه تاشو برقی، سنسور نور، سنسور فشار باد لاستیک، سیستم کنترل پایداری برقی، سیستم کنترل استارت در سربالایی، وجود دارد. صفحه نمایش لمسی، قابلیت اتصال مستقیم تلفن همراه به صفحه خودرو، سنسور پارک عقب، دوربین دنده عقب، نمایشگر تعویض دنده، صندلی‌های عقب تاشو و …

منبع: تجارت نیوز
ارسال نظر