آخرین قیمت محصولات مدیران خودرو (۱۳ اسفند ۱۴۰۳) + جدول

در این گزارش نرخ جدید برخی از محصولات مدیران خودرو را مشاهده می‌کنید

آخرین قیمت محصولات مدیران خودرو (۱۳ اسفند ۱۴۰۳) + جدول

قیمت خودروها تحت تأثیر عوامل متعددی قرار می‌گیرند. این عوامل شامل عوامل داخلی و خارجی می‌شوند. عوامل داخلی شامل مواردی مانند کیفیت و ویژگی‌های خودرو، هزینه تولید، هزینه تبلیغات، سطح تقاضا و عرضه در بازار و هزینه‌های مرتبط با توزیع و فروش خودرو است. عوامل خارجی شامل مواردی مانند نرخ ارز، نرخ سوخت، تغییرات قوانین و مقررات، تحریم‌های بین‌المللی و شرایط اقتصادی کشورهای تولیدکننده و صادرکننده خودروها هستند.

مدت‌هاست که خودرو در بازار ایران به یک کالای سرمایه‌ای تبدیل شده و برخلاف سایر کشورهای جهان، تهیه خودرو برای مردم همواره یک چالش بزرگ محسوب می‌شده است. نرخ خودرو در ایران در کارخانه و بازار تفاوت زیادی دارد و کنترل نرخ هم همواره یکی از مهم‌ترین چالش‌های دولت بوده و هست.

دولت ایران در سالیان گذشته با اقداماتی چون ترغیب خودروسازان به افزایش تولید، برگزاری طرح‌های فروش با زمان تحویل کوتاه مدت و ترفندهای مشابه، سعی دارد نرخ را متعادل کند؛ اما تا امروز موفقیت قابل توجهی در این زمینه نداشته است. این مطلب، به لیست نرخ محصولات مدیران خودرو ۱۳ اسفند اختصاص دارد.

لیست نرخ محصولات مدیران خودرو ۱۳ اسفند ۱۴۰۲

مدیران خودرو از محبوب‌ترین تولیدکنندگان خودروهای مونتاژی در ایران است. محصولات مدیران خودرو در سه دسته کلی؛ ام‌وی‌ام، چری و فونیکس به بازار عرضه می‌شوند و همگی در شمار خودروهای مونتاژی چینی هستند. محصولات ام وی ام و چری در شمار محصولات معمولی و نسبتا اقتصادی این برند جای می‌گیرند و برند فونیکس، برند اختصاصی مدیران خودرو برای خودروهای رده‌بالا است. در ادامه به لیست نرخ محصولات مدیران خودرو ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ می‌پردازیم:

ام وی ام ایکس ۲۲ دنده‌ای اسپرت ۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام ایکس ۲۲ اتوماتیک اسپرت ۹۴۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام ایکس ۲۲ پرو اتوماتیک IE ۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۳۳ کراس دنده ای ۱,۰۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۳۳ کراس اتوماتیک ۱,۲۴۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام ایکس ۵۵ پرو اکسلنت اسپرت ۱,۴۴۵,۰۰۰,۰۰۰
چری آریزو ۵T IE ۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
چری آریزو ۶ اکسلنت ۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
چری تیگو ۵ IE ۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
چری تیگو ۷ IE ۱,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس FX پریمیوم ۲,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس FX اکسلنت ۱,۹۱۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو ۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس تیگو ۷ پرو اکسلنت ۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس تیگو ۸ کلاسیک ۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس تیگو ۸ پرو پرمیوم ۲,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس تیگو ۸ پرو مکس ۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
منبع: تکراتو
ارسال نظر