شرایط فروش خودرو اکستریم VX - ویژه مرداد ۱۴۰۳

شرکت مدیران خودرو در نظر دارد فروش جدید خودرو لوکس اکستریم VX را ویژه مردادماه ۱۴۰۳ با نرخ قطعی و با موعد تحویل ۹۰ روزه آغاز نماید.

شرایط فروش خودرو اکستریم VX - ویژه مرداد ۱۴۰۳

این طرح از امروز در نمایندگی‌های منتخب با نرخ ۳.۹۷۴.۰۰۰.۰۰۰ تومان آغاز خواهد شد.

خودروهای اکستریم در حقیقت یک پله از لحاظ لوکس بودن بالاتر از محصولات فونیکس قرار می‌گیرند. نام اصلی این برند اکسید است که در بازار ایران با نام اکستریم به فروش می‌رسد. اولین فروش این برند هم با مدل vx خواهد بود که در ادامه به معرفی و بررسی این خودرو خواهیم پرداخت. با روزگار خودرو همراه باشید.

 

 

مشخصات فنی اکستریم vx

اکستریم vx در بخش فنی از یک پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر توربو بهره می‌برد. این پیشرانه حداکثر توان ۲۶۱ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۴۰۰ نیوتن.متر را ارائه می‌دهد. سیستم انتقال قدرت هم از نوع ۸ سرعت اتوماتیک آیسین ژاپن است. شتاب صفر تا صد این خودروی نزدیک به ۲ تنی به واسطه بهره گیری از گیربکس و پیشرانه هماهنگ روی حدود ۹.۴ ثانیه است. این نکته را نیز باید گفت که اکستریم vx‌ از سیستم چهار چرخ محرک AWD‌ بهره می‌برد.

در کنار تمام این موارد امکان انتخابت حالت رانندگی اکو، اسپرت، نرمال، شنی، آفرود و استاندارد در اکستریم VX‌ وجود دارد.

ایمنی اکستریم VX

اکستریم VX از لحاظ ایمنی در سطح بالایی قرار دارد. این خودرو مجهز به ۱۰ کیسه هوا برای راننده، سرنشین، جانبی راننده، سرنشین جلو و ردیف دوم، زانویی، کیسه هوای پرده جانبی برای ردیف دوم و سوم و کیسه هوای مرکزی جلو است. اکستریم VX پنج ستاره ایمنی دارد.

اکستریم۱۳

امکانات رفاهی اکستریم VX

از جمله امکانات رفاهی مهم اکستریم VX می‌توان به مواردی نظیر دوربین ۵۴۰ درجه اچ دی، سقف پانوراما، سیستم فرمان صوتی فارسی، تکیه گاه ساق پا، سردکن و گرمکن صندلی‌های سرنشینان جلو و عقب، تنظیم برقی تمام صندلی‌ها، رانندگی نیمه خودران، سنسور نور و باران، آینه الکتروکرومیک، تریم چرمی، ماساژور صندلی‌های جلو، صفحه نمایش تریبلکس، دسته دنده برقی، شارژر وایرلس، نورپردازی داخلی، آمپلی فایر ۱۰۰۰ واتی، ۲۳ بلندگو، سیستم رایحه افشانی داخلی و بلندگو برای پشت سری ها اشاره کرد.

اکستریم۸

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد