سورپرایز سایپا با شرایط فروش جدید ۳ خودرو

شرکت خودروسازی سایپا به مناسبت عید سعید قربان شرایط فروش ۳ محصول خود را اعلام کرد.

سورپرایز سایپا با شرایط فروش جدید ۳ خودرو

این شرایط فروش از ساعت ۱۰ صبح دیروز ۲۳ خرداد ماه ۱۴۰۳ آغاز شد و ۳ خودرو ساینا S‌با استاندارد ۸۵ گانه، کوییک GX-L با ترمز ESC و سهند S محصول جدید این شرکت را شامل می‌شود.

سایپا

اختلال در سامانه ثبت‌نام

بنابر اعلام برخی منابع خبری و متقاضیان، سامانه ثبت‌نام خودرو با اختلال مواجه شده و درگاه ‌آن باز نمی‌شود و یا امکان واریز وجه را نداشتند. بدین ترتیب بسیاری از متقاضیان ثبت‌نام سردرگم شده‌اند.

معرفی سهند نوبرانه جدید سایپا

سهند پارس خودرو که به نوعی خودرو به روز شده ساینا محسوب می‌شود دارای ویژگی‌های ظاهری جدیدتر نسبت به ساینا است و از توان و قدرتی بیشتر از آن بهره می‌‌برد. سهند دارای پیشترانه ۱.۵ لیتری با گیربکس دستی ۵ سرعته است که توان آن ۹۰ اسب بخار و گشتاور آن نیز ۱۳۷ نیوتن متر است که البته برتری محسوسی نسبت به ساینا ندارد.

شما در ادامه می‌توانید فیلم معرفی کامل سهند پارس خودرو را مشاهده کنید.

 

 

معرفی ساینا S

این خودرو که به نوعی نسخه به روز شده تر تیبا به نظر می‌آید دارای پیشرانه ۱.۵ لیتری با ۴ سیلندر است و از گیربکس ۵ سرعته دستی بهره می‌برد که حداکثر توان آن ۸۷ اسب بخار و گشتاور آن نیز ۱۳۰ نیوتن متر است.

ساینا S دارای شتابی صفر تا صد برابر با ۱۳ ثانیه است

از مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل نسبت به مدل‌های قبلی بهره بردن از استاندارد آلایندگی یورو ۵ است.

 

ساینا

معرفی کوییک GX-L

این مدل از کوییک تفاوت چندانی با سایر نسخه‌های قبلی خود ندارد. کوییک هم مشابه ۲ محصول دیگر که اشاره شد از پیشرانه ۱.۵ لیتری بهره می‌برد که البته در این نسخه این پیشرانه بهبود یافته و گشتاوری بالاتر در سرعت پایین ارائه می‌دهد که باعث عملکرد بهتر است. همچنین رینگ این مدل از نوع فولادی است که نسبت به رینگ آلومینیومی سایر نسخه‌ها متفاوت است.

به طور کلی همانطور که اشاره شد این مدل کوییک نسبت به سایر نسخه‌های خود تفاوت قابل توجهی از نظر فنی و ظاهری ندارد.

کوییک۲

تغییر شرط محدودیت ثبت‌نام برای دارندگان خودرو

در طرح جدید پیش فروش محصولات سایپا، امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال با عمر خودروی موضوع پلاک مزبور بیشتر از پنج سال میسر می‌باشد.

محدودیت ثبت نام:

۱ - حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم می‌باشند.

۲ - محدودیت کد ملی برای ثبت نام‌ها اعمال خواهد شد (هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو می‌باشد.)

۳ - امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی فعال با عمر خودروی موضوع پلاک مزبور کمتر از پنج سال میسر نمی‌باشد.

۴ - متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته نزد شرکت‌های سایپا و ایران خودرو و طی ۲۴ ماه گذشته از سایر خودروسازان ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نداشته باشد.

www.novin.com
www.novin.com
ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها