فروش اقساطی مدیران خودرو ( اسفند ۱۴۰۲) / ۵ مدل خودرو عرضه شد

در بخشنامه فروش اقساطی مدیران خودرو، پنج محصول از برند ام‌وی‌ام حضور دارند. این محصولات با پیش پرداخت ۵۰ الی ۷۰ درصدی عرضه می‌شوند.

فروش اقساطی مدیران خودرو ( اسفند ۱۴۰۲) / ۵ مدل خودرو عرضه شد

شرکت مدیران خودرو شرایط فروش اقساطی برخی محصولات خود را برای اسفند ۱۴۰۲ اعلام کرد. در بخشنامه فروش اقساطی مدیران خودرو، پنج محصول از برند ام‌وی‌ام حضور دارند. این خودروها شامل ام‌وی‌ام X۲۲‌ پرو دنده‌ای، ام‌وی‌ام X۳۳‌ کراس دستی و اتوماتیک، ام‌وی‌ام X۵۵‌ پرو و آریزو ۵ اسپرت هستند.

مشتریان می‌توانند با ارائه پیش‌پرداخت ۵۰ الی ۷۰ درصدی، محصولات ام‌وی‌ام را با اقساط ۱۲ الی ۶۰ ماهه در اختیار بگیرند. همان‌گونه که انتظار داریم، درصورت ارائه پیش‌پرداخت بیشتر اقساط پرداختی مشتریان نیز کاهش خواهد یافت. موعد تحویل خودروها نیز ۹۰ روز کاری خواهد بود. این بخشنامه از تاریخ چهاردهم اسفندماه ۱۴۰۲ در نمایندگی‌های مدیران خودرو واقع در سراسر کشور برقرار می‌شود. جزییات این بخشنامه فروش را در جدول زیر می‌توانید مشاهده کنید:

شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو، اسفند 1402:

خودرو قیمت پیش پرداخت مدت اقساط
ام‌وی‌ام X22‌ پرو دنده‌ای 708,600,000 50، 60 یا 70 درصد قیمت خودرو 12 ، 24، 36، 48 یا 60 ماه
ام‌وی‌ام X33‌ کراس دنده‌ای 800,500,000
ام‌وی‌ام X33‌ کراس اتوماتیک 897,000,000
ام وی‌ام X55‌ پرو 1,253,800,000
آریزو 5 اسپرت 1,091,200,000

تمامی محصولات ارائه‌شده در بخشنامه فروش مدیران خودرو، جزو خودروهای جدید این شرکت محسوب می‌شوند. ام‌وی‌ام X۲۲ پرو دومین نسل این مدل در بازار ایران به حساب می‌آید که از سال گذشته وارد کشورمان شده است. نمونه جدید این خودرو با ظاهر متفاوت و تجهیزات بیشتر، با نام ام‌وی‌ام X۳۳ کراس در سال ۱۴۰۲ وارد خط تولید مدیران خودرو شد. این دو خودرو از نظر مشخصات فنی مشابهت‌های بسیاری با یکدیگر دارند اما در بخش تجهیزات و امکانات، تفاوت‌هایی میان آنها وجود دارد.

ام‌وی‌ام X۵۵ پرو نیز نسخه بهینه‌شده و فیس‌لیفت ام‌وی‌ام X۵۵ به‌حساب می‌آید و به‌عبارتی نسل دوم این خودرو در بازار ایران است. درنهایت به آریزو ۵ اسپرت می‌رسیم که نسخه فیس‌لیفت و بهبودیافته آریزو ۵ توربوشارژر محسوب می‌شود. مشتریان اکنون می‌توانند تمامی این خودروها را به‌صورت اقساطی از طریق نمایندگی‌های مدیران خودرو در سراسر کشور خریداری کنند.

منبع: دیجیاتو
ارسال نظر