فروش یک خودروی سایپا خارج از سامانه یکپارچه (۱۳ اسفند ۱۴۰۲) + مشاهده جزئیات

شرکت زامیاد شرایط فروش وانت پادرا پلاس را به روش اقساطی و برای اسفند ۱۴۰۲ اعلام کرد. این شرایط فروش از روز یکشنبه سیزدهم اسفندماه فعال است و در اختیار متقاضیان قرار دارد. مشتریان سایپا می‌توانند برای شرکت در شرایط فروش این وانت، به نمایندگی‌های سایپا در سراسر کشور مراجعه کنند.

فروش یک خودروی سایپا خارج از سامانه یکپارچه (۱۳ اسفند ۱۴۰۲)  + مشاهده جزئیات

وانت پادرا پلاس، جایگزینی است که زامیاد برای وانت نیسان در نظر گرفته است. این وانت پس از محصول ناموفق شوکا به بازار عرضه شد تا به‌تدریج جایگزین وانت نیسان سال‌خورده و قدیمی شود. پادرا پلاس درواقع ترکیبی از اتاق وانت چینی فودای F۱۶ با پلتفرم و پیشرانه نیسان جونیور است. به‌عبارتی مشخصات فنی این خودرو با وانت نیسان هیچ تفاوتی ندارند اما کابین و چهره این خودرو نسبت به وانت نیسان تفاوت دارد. نرخ پادرا پلاس نیز حدود ۱۱ درصد نسبت به وانت نیسان گران‌تر است.

بیشتر بخوانید:

شرایط فروش وانت پادرا پلاس، اسفند 1402:

خودرو قیمت پیش پرداخت مبلغ تسهیلات نحوه بازپرداخت مبلغ چک اول مبلغ سایر چک‌ها زمان تحویل
پادرا پلاس  رادیال 616,890,000 374,684,200 250,000,000 24 ماهه، شش چک 4 ماهه 59,940,820 53,533,000 30 روز کاری

فروش اقساطی وانت‌ها، نشانه‌ای از مدیریت بازار خودرو توسط خودروسازان است. قیمت‌گذاری خودروهای تجاری همچون وانت‌ها و پیکاپ‌ها توسط خودروسازان انجام می‌شود و شورای رقابت در این زمینه دخالتی ندارد. به همین دلیل شاهد روند آرام بازار در بخش وانت‌ها هستیم.

به‌عنوان مثال نرخ پادرا پلاس در بازار آزاد حدود ۶۳۸ میلیون تومان است. همان‌طور که در این بخشنامه می‌بینید، نرخ رسمی این وانت حدود ۶۱۶ میلیون تومان عنوان شده است. به‌عبارتی اختلاف نرخ بازار و کارخانه پادرا پلاس تنها ۲۰ میلیون تومان است. البته سایپا درحال‌حاضر این وانت را با ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات دوساله نیز می‌فروشد. ارائه این تسهیلات مشوق خوبی برای فروش پادرا پلاس به مشتریان واقعی خواهد بود. انتظار داریم این شرایط با استقبال مشتریان مواجه شود.

منبع: دیجیاتو
ارسال نظر