گریس skf چه انواع و کاربردهایی دارد؟

گریس skf، یکی از برندهای معروف و شناخته شده در حوزه تولید گریس های صنعتی می باشد که برای روانکاری انواع بلبرینگ و قطعات متحرک صنعتی که در شرایط کاری سخت فعالیت می کنند، استفاده می شود. این گریس مطابق با بالاترین استاندارد های جهانی، با تنوع بالا و عملکرد عالی تولید می‌ شود و همین موضوع منجر به محبوبیت آن در میان صنایع مختلف شده است. در ادامه علاوه بر معرفی گریس skf به بررسی انواع و ویژگی های این گریس می پردازیم.

گریس skf چه انواع و کاربردهایی دارد؟

معرفی گریس skf 

گریس skf روانکاری نیمه جامد است که برای محافظت از قطعاتی مثل یاتاقان ها و بلبرینگ ها در صنایع خودروسازی، نساجی، فولاد و غیره استفاده می گردد. استفاده از مواد با کیفیت در این گریس منجر به عملکرد فوق العاده آن در مقابل گرما، رطوبت و اصطکاک در تجهیزات صنعتی می شود.

این گریس‌ دارای مقاومت بالایی در برابر فشار، دما، رطوبت و مواد شیمیایی است و از اصطکاک و سایش جلوگیری می کند. به همین دلیل خرابی قطعات را کاهش داده و عمر مفید قطعات را بالا می برد.

انواع گریس های skf

گریس های skf دارای تنوع زیادی برای کاربردهای مختلف هستند و برای شرایط خاص و دمای متغیر تولید شده‌اند. انتخاب نوع گریس skf مورد نیاز بستگی به کاربرد، دما، فشار و سایر عوامل دارد. در ادامه به معرفی برخی از انوع گریس های skf می پردازیم:

گریس skf نسوز

 یکی از با کیفیت ترین و پر فروش ترین محصولات این برند می باشد که برای استفاده در دمای بالا و شرایط سخت تولید شده است. این گریس ها در دمای بالا مقاومت خوبی دارند و بدون از دست دادن خواص، به کار خود ادامه می دهند. از گریس skf نسوز در صنایعی که در دمای بالا فعالیت می کنند مانند صنایع خودرو سازی، فلز کاری و صنایع نفت و گاز، استفاده می شود.

گریس چند منظوره skf

یکی از پرکاربردترین گریس های صنعتی می باشد و در کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. گریس چند منظوره skf به دلیل فرمولاسیون خاص و افزودنی های ویژه در انواع بلبرینگ، یاتاقان و قطعات صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

گریس مخصوص صنایع غذایی skf

یک محصول با کیفیت و ایمن می باشد که به دلیل استفاده در صنایع غذایی و دارویی در تولید آن از مواد سمی استفاده نشده است و در صنایع غذایی از تماس مواد سمی با مواد غذایی جلو گیری می کند.

گریس لیتیوم کمپلکس skf

از این گریس به دلیل مقاومت در برابر دمای بالا، برای روانکاری انواع بلبرینگ و یاتاقان در شرایط کاری متنوع استفاده می شود. گریس لیتیوم کمپلکس در صنایع خودرو سازی، نفت و گاز، کشاورزی و نساجی کاربردهای زیادی دارد.

گریس پلی اوریا skf

یکی از پیشرفته ترین انواع گریس های صنعتی است که برای شرایط کاری بسیار سخت طراحی شده است. به دلیل استفاده از غلیظ کننده پلی اوریا، مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار، دما، رطوبت و مواد شیمیایی دارد. این گریس بیشتر در صنایع فولاد و فلز کاری، خودرو سازی، نفت و گاز و سیمان استفاده می شود.

تشخیص گریس skf اصل از گریس تقلبی

گریس-2

شرکت skf سابقه طولانی در تولید قطعات صنعتی مانند یاتاقان ها و بلبرینگ ها دارد. بنابراین بهتر از هر تولید کننده‌ دیگری، می تواند نیازهای روانکاری این قطعات را تشخیص و ویژگی های مورد نیاز یک گریس مرغوب و با کیفیت را در گریس های تولیدی خود قرار دهد.

برای تشخیص گریس skf اصل، به مواردی که در ادامه گفته می شود، توجه داشته باشید:

  • بسته بندی: بسته بندی های این محصول باید دارای نشان تجاری skf باشد.
  • برچسب: برچسب روی بسته بندی به زبان فارسی و انگلیسی باشد و اطلاعات کامل محصول را نشان دهد.
  • فروشنده معتبر: این محصول را از فروشنده های معتبر مانند وب سایت فیدار اویل خریداری کنید.

گریس skf ساخت کجاست

 در جواب "گریس skf ساخت کجاست" نمی توان گفت این گریس صرفا ساخت یک کشور خاص است. به دلیل تقاضای بالای این محصول در سراسر جهان و به دلیل کاهش هزینه حمل و نقل و افزایش سرعت دسترسی به مشتریان، شرکت skf اقدام به تولید در کشورهای مختلف کرده است.

کشور سوئد به عنوان تولید کننده اصلی این گریس فعالیت می کند. علاوه بر آن کشورهای آلمان، ایتالیا و بلژیک هم از کشورهای تولید کننده گریس های اصیل skf می باشند.

خرید گریس skf

خرید گریس skf برای دستگاه ها و قطعاتی که عملکرد حساس دارند یا هزینه سرویس و تعمیر آن ها بالا می باشد، امری ضروری است. همانطور که پیش تر نیز ذکر شد، skf اصل از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و می تواند محافظی فوق العاده برای قطعات صنعتی باشد. بنابراین استفاده از این گریس برای قطعات و دستگاه های گران قیمت و با اهمیت، به شدت توصیه می شود.

همانطور که خرید گریس باکیفیت منجر به افزایش طول عمر و کاهش هزینه های نگهداری تجهیزات و ماشین آلات صنعتی می شود. خرید گریس بی کیفیت با قیمت ارزان تر نه تنها منجر به صرفه جویی در هزینه ها نمی شود بلکه هزینه های تعمیر و نگهداری را در دراز مدت افزایش می دهد. بنابراین خرید گریس اصل از یک مرجع معتبر بسیار حائز اهمیت است.

برای خرید و استعلام قیمت گریس skf می توانید به سایت فیدار اویل به نشانی fidaroil.com مراجعه نمایید. این سایت از جمله معتبر ترین سایت‌ های ایرانی در زمینه فروش انواع روغن های صنعتی، گریس نسوز، روغن گیربکس و سایر محصولات مرتبط با صنایع مانند ضد یخ و ضد جوش با تضمین کیفیت و اصالت محصولات می باشد.

منبع: رپورتاژ
ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد