گزارش ویژه روزگار خودرو؛

الهام گرفتن از خودنویس در ساخت این خودرو فراری!

فراری روما نسخه طرح چوبش زیبا تر است. برای طراحی این خودرو از یک خودنویس مون بلان فرانسوی الهام گرفته شده است.

الهام گرفتن از خودنویس در ساخت این خودرو فراری!

فراری روما یک خودرو فوق العاده زیباست. با آن خطوط اسپورت و ظاهر جذابش کاملا بی‌نقص محسوب می‌شود یا حداقل ما در روزگار خودرو چنین تصور می‌کنیم. طراحی این خودرو ترکیبی زیبا از چرم ناپا و رگه‌های چوب است که به زیبایی و با هنر هرچه تمام تر در کنار هم قرار گرفته‌اند و این شاهکار فراری را خلق کرده‌اند.

فراری-روما-4

فراری با برند مشهور فرانسوی یعنی مونت بلان در تولید این مدل همکاری کرده اسست و طراحی این خودرو از یک خودنویس میستراشتاک الهام گرفته است. بله درست شنیدید یک خودنویس منبع الهام بخش تولید این فراری روما زیباست.

فراری-روما-5

فراری از حکاکی لیزری برای خیلی از طراحی‌های این خودرو استفاده کرده است. خیلی از عناصر این خودرو هم با کنده کاری و حکاکی دقیق دستی طراحی شده‌اند. برای مثال طرح یک قطب نما با مختصات مارانلو روی کاپوت این فراری روما حک شده است. همچنین این خودرو ساز از تایرهای بازیافتی برای ساخت داخل خودرو و همچنین آلومینیوم بازیافتی برای ساخت بدنه و چرم ناپا برای ساخت قطعات داشبورد و صندلی‌ها استفاده کرده است.

فراری-روما-11

اما قسمت هایی که از چوب تقویت شده ساخته شده‌اند شامل کف پایی‌ها و لبه‌های کناری در خودرو هستند که با لوگوی فراری تزیین شده‌اند. تریم چوب و حکاکی دقیق حاصل کار انسان و هوش مصنوعی این شاهکار متلق را در حد نهایت زیبایی به جهان ارائه کرده است.

فراری-روما-9

رنگ این خودرو جذاب خاص و تک است و همچنان که گفتیم از یک خودنویس الهام گرفته شده است. اگر انقدر خوش شانس باشید که بتوانید یک نسخه از این خودرو را خریداری کنید باید خدمتتان عرض کنیم که دیگر نگران شماره دادن یا وسیله نوشتنتان نباشید چرا که فراری یک عدد از این قلم بسیار با کیفیت و لاکچری را به همراه خودرو به عنوان نماد الهام بخش برای ساخت این مدل به شما اهدا می‌کند!

فراری-روما-10

این قلم از جنس طلای ۱۸ عیار و پوشش پلاتینیوم ساخته شده است. این مدل از روما برای فروش نیست و به‌دست مشتری‌ها نخواهد رسید البته فعلا! این خودرو در نمایشگاهی موسوم به یکی یک دانه در موزه انزو فراری در ایتالیا به نمایش در خواهد آمد.

فراری-روما-8

ما فقط می‌توانیم تصورات خود را از نرخ این خودرو به زبان بیاوریم و هنوز قیمتی برای آن تعیین نشده است.

مشخصات این خودرو نیز هنوز اعلام نشده است و به احتمال خیلی قوی مشخصات فراری روما اسپایدر در نمایشگاه اعلام خواهد شد. اما به نظر و با سوابقی که از فراری در ذهن داریم قطعا باید منتظر یک مشخصات هیولا گونه باشیم.

فراری-روما-6

نظر شما درباره این حرکت فراری چیست؟ آیا الهام گرفتن از یک خودنویس لاکچری برای ساخت خودرو منطقی به نظر می‌رسد یا صرفا این کار یک رویداد تبلیغاتی است؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

 

ویدیوهای پیشنهادی

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد