سراتو جدید به بازار آمد / خودروی محبوب ایرانی‌ها با ظاهری جذاب

آنچه در مورد کیا سراتو یا فورته سابق می‌دانید فراموش کنید، چرا که جایگزین آن یک خودروی بسیار متفاوت است. کیا به تازگی تصاویر کاملی از سدان کامپکت جدید خود را قبل از رونمایی رسمی در ۲۷ مارس در نمایشگاه خودروی نیویورک به اشتراک گذاشته است.

سراتو جدید به بازار آمد / خودروی محبوب ایرانی‌ها با ظاهری جذاب

اگرچه زیبایی یک بحث سلیقه‌ای است، اما نمی‌توان انکار کرد که کیا K۴ طراحی جالب و جذابی دارد. طراحی خودرو به طور کلی به زبان طراحی فعلی کیا بسیار نزدیک است. ستون عقب که در تیزرها نیز خودنمایی می‌کرد، هنوز هم نسبتاً ناجور به نظر می‌رسد!

نمای بیرونی شبیه به مدل کوچکتر K۳ است که جایگزین ریو می‌شود. به نظر می‌رسد که K۴، بزرگتر از سراتو یا فورته‌ای است که جایگزین آن شده است. دستگیره‌ درب‌ عقب در ستونی تعبیه شده‌ که شیشه یک چهارم آن به‌طور قابل‌توجهی بزرگ‌تر از چیزی است که سراتو داشت. درهای عقب نیز بلندتر به نظر می‌رسند و نشان می‌دهد که K۴ خودروی بزرگتری است.

سراتو۲

فضای داخلی سبز رنگ نیز نشان دهنده یک تغییر اساسی است، چرا که K۴ جدیدترین خودروی کیا بوده که دارای صفحه نمایش دوگانه است. هنوز تعداد زیادی کلید فیزیکی برای تنظیم سیستم تهویه مطبوع و صدا، همراه با میانبرهایی برای ناوبری، رسانه و سایر عملکردهای پراستفاده وجود دارد.

سراتو۳

در بالای دستگیره در سمت راننده، دکمه‌هایی برای گرمکن و سردکن صندلی جلو و همچنین گرمکن فرمان تعبیه شده است. صندلی سرنشین جلو نیز دارای گرمکن و سردکن سه مرحله‌ای است. به نظر می‌رسد کیا K۴ ۲۰۲۵ دارای نمایشگر هد آپ، تعداد زیادی پورت USB و دکمه حالت رانندگی روی فرمان باشد. یک کنترلر چرخشی نیز در زیر نمایشگر وجود دارد.

 

منبع: خبر آنلاین
ارسال نظر