خبر خوش درباره تحویل محصولات مدیران خودرو - مهر ۱۴۰۳

با رفع موانع و مشکلات قانونی که منجر به نارضایتی مشتریان مدیران خودرو شده بود، این شرکت با رشد صددرصدی در زمینه تحویل خودروها، به زودی به تمام تعهدات خود نسبت به مشتریان عمل خواهد کرد.

خبر خوش درباره تحویل محصولات مدیران خودرو - مهر ۱۴۰۳

در ابتدای سال جاری، مدیران خودرو با چالش‌های قابل توجهی مواجه شد که منجر به تأخیر در تحویل خودروها از کارخانه به مشتریان شد. با درک اهمیت رضایت مشتری، این شرکت اقدامات فوری را برای حل موانع موجود انجام داد.  

مدیران۱

پیشرفت چشمگیر در زمان‌بندی تحویل

تأثیر این بهبودها در آمارهای سه‌ماهه اخیر مشهود است که تسریع قابل توجهی در فرآیند تحویل خودروها را نشان می‌دهد. از مرداد تا مهر، مدیران خودرو به‌طور موفقیت‌آمیز نرخ تحویل خود را به میزان ۱۰۰ درصد افزایش داده که این پیشرفت در ارقام نمایان است؛ به نحوی که از ۶۰,۰۰۰ خودرو که از ابتدای سال جاری در تاخیر قرار داشتند، اکنون تنها یک سوم آن‌ها باقی مانده تا به مشتریان تحویل داده شود. 

مدیران۲

آمارهای ماهانه به روشنی این بهبود را نشان می‌دهد: 

-مرداد: ۷,۳۲۰ خودرو 

-شهریور: ۱۲,۵۰۰ خودرو

-مهر (تا ۲۵ مهر): ۱۴,۹۵۰ خودرو 

روند صعودی در نرخ‌های تحویل، نشان‌دهنده کاهش تأخیرها است. با این وضعیت مدیران خوش‌بین است ظرف دو ماه آینده، به‌روزرسانی کاملی در فرآیند تحویل خودروها صورت گیرد.

ویدیوهای پیشنهادی

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد