گزارش ویژه روزگار خودرو؛

آماده ورود ۲ خودروی لوکس اکستریم به بازار باشید

اکستریم از دو محصول جدید خود با نام‌های TXL و LX ویژه بازار خودرو ایران رونمایی کرد.

آماده ورود ۲ خودروی لوکس اکستریم به بازار باشید

بعد از معرفی شاسی بلند لوکس اکستریم VX در زمستان سال ۱۴۰۲ حالا نوبت به عرضه دو محصول دیگر از این برند رسیده است. اکستریم TXL  و LX دو محصول جذاب دیگری هستند که قرار است به زودی وارد بازار می‌شوند.

فیلم معرفی اکستریم TXL و LX

مشخصات فنی اکستریم TXL

اکستریم-tXL-1

خودروی تی ایکس ال با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و طراحی دقیق و ظریف خود برای رقبای حاضر در بازار نیامده خط و نشان می کشد. این خودرو با بهره‌گیری ازپیشرانه قدرتمند  و سیستم انتقال نیروی هوشمند، شما را با معنای جدیدی از لذت رانندگی آشنا می کند. 

اکستریم TXL از پیشرانه ۲ لیتری توربو با حداکثر توان ۲۶۱ اسب بخار و ۴۰۰ نیوتن.متر گشتاور بهره می‌برد. گیربکس این خودرو از نوع ۸ سرعته اتوماتیک است و توان به چهار چرخ منتقل می‌شود. شتاب صفر تا صد این خودرو نیز حدود ۷.۷ ثانیه اعلام شده است.

اکستریم-LX-2

خودرو اکسید TXL بر پلتفرم تیگو ۸ پرو سوار شده است. TXL در واقع نسخه کشیده تر اکسید TX‌ است. حرف L در آخر اسم مدل این خودرو به عبارت long ( در انگلیسی به معنای بلند) اشاره دارد. فاصله بین محورهای جلو و عقب این خودرو بیشتر از باقی نسخه هاست. البته نمی دانیم با وجود این مشخصه و ۷ سرنشین بودن این خودرو، اصلا می توان نام آن را کراس اوور اندازه متوسط گذاشت یا خیر؟

امکانات رفاهی اکستریم TXL

نمایشگر لمسی بزرگ، سیستم ناوبری پیشرفته، صندلی‌های راحت با قابلیت تنظیم هوشمند و چند حالته مجهز به گرم کن و سرد کن از جمله امکاناتی هستند که در اکستریم TXL راحتی و لذت سفر را در سطح بالاتری به شما عرضه می کنند. ایمنی این خودرو نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد از سیستم کنترل کشش تا ترمزهای اضطراری هوشمند و حالات مختلف رانندگی، شما ایمن ترین رانندگی ممکن را تجربه خواهید کرد.

اکستریم-tXL-2

مشخصات فنی اکستریم LX

اکستریم LX را می توان انقلابی در طراحی و نوآوری شگرف دنیای کراس اوورها نامید. طراحی ظریف که لقب رباینده نگاه ها برازنده آن است. جلوی خودرو طراحی خشن و با وقاری دارد. خطوط برجسته و نمای جلویی جسورانه‌ی این خودرو ، هویت خاصی را به این مدل بخشیده و در واقع به جلوه ای از قدرت و استحکام آن تبدیل شده است. ظاهر خشن ال ایکس یادآور زمان هایی است که شما قدرت و سرعت را باهم و در کنار هم نیاز دارید.

اکستریم-LX-1

اکستریم LX از پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو با حداکثر توان ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن.متر بهره می‌برد. توان خودرو نیز از طریق گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه تر به چهار چرخ منتقل می‌شود. این نکته را نیز باید گفت که شتاب صفر تا صد این خودرو در حدود ۷.۷  ثانیه اعلام شده است.

امکانات رفاهی اکستریم LX

طراحی زیبای خارجی باعث نشده تا کابین و فضای داخلی فراموش شود. فضای داخلی لوکس و جادار LX  به همراه دریایی از امکانات جذاب رفاهی کاری می‌کنند که شما حتی بعد از رسیدن به مقصد هم دلتان نخواهد که از خودرو پیاده شوید. صندلی‌های چرمی با طراحی ارگونومیک و امکانات متعدد همچون سیستم سرگرمی لمسی با قابلیت اتصال به تلفن‌های هوشمند، ناوبری هوشمند و سیستم‌های ایمنی مدرن تجربه‌ای راحت را در طول سفرهای طولانی تضمین می‌کنند. سیستم نورپردازی داخلی و جزئیات با کیفیت داخل کابین، آن را به فضایی دنج و دلنشین تبدیل کرده که می‌توان در آن لحظاتی آرامش‌بخش را سپری کرد. از جمله آپشن‌های مهم این خودرو می‌توان به شارژر وایرلس، صندلی‌های برقی جلو به همراه گرمکن، سیستم ورود بدون کلید، ۶ کیسه و ۹ اسپیکر سونی اشاره کرد.

اکستریم-LX-4

سخن پایانی

اکستریم VX  توانست با عملکرد خوب و موفق خود در بازار خودرو ایران هم جایگاه خود را تثبیت کند و هم راه را برای برادرهای خود باز کند تا شاید آنها هم بتوانند در بازار خودروی ایران برای خود نامی دست و پا کنند. نظر شما درباره این خودروهای تازه نفس چیست؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد