خبر خوش برای صاحبان خودروهای برقی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی شهر تهران از افزایش تعداد ایستگاه‌های شارژ خودرو برقی در پایتخت خبر داد.

خبر خوش برای صاحبان خودروهای برقی

شادی مالکی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر سازمان تاکسیرانی شهر تهران ضمن تأکید بر توجه ویژه به ایستگاه‌های تاکسی برقی، اظهار کرد: با توجه به ورود تاکسی‌های برقی به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر تهران و لزوم ایجاد زیرساخت‌های لازم جهت شارژ این خودروها، ایجاد و توسعه ایستگاه‌های شارژ به سرعت در حال انجام است و با توجه به اهمیت موضوع و تأکید شهردار تهران و معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، کمیته‌ای جهت پیگیری موضوعات مربوط به توسعه ایستگاه‌های شارژ ایجاد شده و با جدیت در حال انجام است. 

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده در طول چند هفته اخیر تعداد ایستگاه‌های شارژ در سطح شهر تهران به ۱۲ ایستگاه افزایش یافته است به نحوی که در برخی از این ایستگاه‌ها بیش از یک دستگاه شارژ سریع DC با توان ۶۰KW نصب شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی شهر تهران تأکید کرد: بر اساس برآوردهای انجام شده هر دیستپنسر دستگاه شارژ سریع در روز قابلیت شارژ ۱۲ خودرو را دارا می‌باشد. همچنین در هفته آینده نیز از چند ایستگاه شارژ خودروی برقی بهره‌برداری می‌شود.

مالکی گفت: تعدادی ایستگاه شارژ نیز توسط بخش خصوصی مورد بهره‌برداری قرار گرفته است که تاکسیرانان می‌توانند از این ایستگاه‌های شارژ استفاده کنند. با تدابیر اتخاذ شده مقرر شد تا مدیریت ایستگاه‌های شارژ از طریق اپلیکیشن مربوطه صورت گرفته و امکان رزرو ایستگاه شارژ فراهم شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران ضمن تأکید بر این که باید ایستگاه‌های شارژ مخصوص تاکسی در اختیار فقط رانندگان تاکسی باشد، گفت: همچنین سازمان تاکسیرانی پیشنهاد داده که تعدادی از ایستگاه‌های شارژ به صورت اختصاصی برای تاکسی‌ها در نظر گرفته شوند.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران وی، تصریح کرد: درحال‌حاضر با توجه به فعالیت تاکسی‌های برقی در سطح شهر تهران ایستگاه‌های محل شارژ خودروهای برقی تاکسی به ۱۲ ایستگاه افزایش یافته است و امیدواریم با همکاری دولت تعداد ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی در شهر تهران طی آینده نزدیک افزایش داشته باشد.

منبع: ایسنا
ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد