دلیل اصلی نبود مشتری در بازار خودرو مشخص شد!

فعالان بازار خودرو؛ ثبات قیمت دلار یکی از دلایلی است که موجب شده تا بازار خودرو آرام باشد، پیش‌بینی می‌ شود بازار خودرو تا هفته اول مهر نیز شاهد تغییرات چندانی در قیمت ها نباشد.

دلیل اصلی نبود مشتری در بازار خودرو مشخص شد!

بازار خودرو این هفته نیز مانند هفته‌های گذشته شاهد تغییرات چندانی در قیمت انواع خودروهای داخلی و مونتاژی نبود فقط روند کند صدرو فاکتور خودروهای داخلی در مقاطعی عاملی شده تا نوسانات قیمت در بازار به وجود آید. 

به گفته فعالان بازار خودرو ثبات قیمت دلار یکی از دلایلی است که موجب شده تا بازار خودرو آرام باشد، پیش‌بینی می‌ شود بازار خودرو تا هفته اول مهر نیز شاهد تغییرات چندانی در قیمت ها نباشد.  

البته رونمایی از ارز تخصیص یافته برای واردات خودرو در سال جاری سیگنال مهمی برای بازار خودرو است و می‌تواند این سیگنال روی قیمت‌های بازاری خودرو تاثیر گذاشته و نمودار قیمت را پایین نگه دارد.در حال حاضر قیمت انواع خودروهای داخلی نسبت به هفته گذشته ثابت است و معاملاتی کمی در بازار انجام می شود

 

منبع: تسنیم
ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد