شمارش معکوس برای افزایش ۳۰ درصدی ترافیک در تهران

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که با شروع سفرهای آموزشی در شهر، بار ترافیکی معابر پایتخت ۳۰ درصد افزایش یابد.

شمارش معکوس برای افزایش ۳۰ درصدی ترافیک در تهران

سرهنگ جهانشاه بهرامی روز افزود: با توجه به نزدیک شدن آغاز سال تحصیلی و همچنین هفته آخر شهریور که آمد و شدها بیشتر می‌شود، تمهیدات ویژه‌ای برای مدیریت ترافیک معابر درنظر گرفته‌ایم.    

وی ادامه داد: طبق تجربه سالیان قبل، پیش‌بینی می‌کنیم که با شروع مهرماه به جهت سفرهای آموزشی، سفرهای درون شهری پایتخت ۳۰ درصد افزایش یابد.

سرهنگ بهرامی گفت: پلیس راهور هماهنگی‌ها لازم را با شهرداری تهران، شرکت واحد اتوبوسرانی، تاکسیرانی و سایر دستگاه‌هایی که می‌توانند کمک حال برای جابه‌جایی مسافران باشند، داشته و امیدواریم با همکاری و هماهنگی لازم، بار ترافیکی شهر تهران را مدیریت کنیم.

وی همچنین با اشاره به تمهیدات پلیس راهور پایتخت برای مهرماه تاکید کرد: انضباط بخشی در تقاطع ها، مدیریت ازدحام مسافر در محورهای اصلی و برخورد با تخلفات راکبان موتور سیکلت بخشی از برنامه‌های ماموران راهور در این ایام است.

جانشین پلیس راهور پایتخت یادآور شد: ماموران راهور با هر گونه بی‌انضباطی در معابر به جهت ترافیکی از جمله تخلفات ساکن و پارک دوبل برخورد قانونی خواهند کرد چرا که با افزایش سفرهای درون شهری در مهر تخلفات ساکن مشکلات را بیشتر می‌کند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد