کیا K5 و سلتوس توربو پلاک شد

خودروهای کیا k5 و سلتوس توربو که توسط کوشا خودرو وارد می‌شود پلاک ملی دریافت کردند.

کیا K5 و سلتوس توربو پلاک شد

در ادامه به معرفی این ۲ خودرو می‌پردازیم:

مشخصات فنی کیا k5 توربو

کیا k5 توربو از پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با حداکثر توان ۱۷۰ اسب بخار و ۲۵۳ نیوتن.متر گشتاور بهره می‌برد. توان این پیشرانه از طریق گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه خشک به محور جلو منتقل می‌شود. با استفاده از این ترکیب مشخصات فنی شتاب صفر تا صد این خودرو به کمتر از ۸ ثانیه رسیده و شاهد مصرف سوخت پایین زیر ۶ لیتر در هر صد کیلومتر البته به صورت ترکیبی هستیم.

امکانات رفاهی کیا k5 توربو

امکانات رفاهی کیا k5 توربو به مراتب بیشتر از نسخه تنفس طبیعی است. از جمله آپشن‌های مهم k5 توربو می‌توان به سقف پانوراما، سیستم تهویه اتوماتیک دو کاناله، درایو مود، پشت آمپر دیجیتالی، گرمکن فرمان، صندلی راننده و شاگرد برقی، سیستم صوتی jbl، کروز کنترل تطبیفی، استارت دکمه‌ای، ترمز پارک برقی، اتوهلد و ... اشاره کرد.

کوشا-خودرو-2

همچنین فیلم معرفی کیا k5 توربو را مشاهده کنید:

 

مشخصات فنی کیا سلتوس توربو

کیا سلتوس توربو همانطور که از اسمش مشخص است مجهز به یک پیشرانه ۱.۴ لیتری توربوشارژ با پاشش سوخت مستقیم است. این پیشرانه توان تولید حداکثر ۱۴۰ اسب بخار و ۲۴۲ نیوتن.متر گشتاور را دارد. گیربکس سلتوس توربو از نوع ۷ سرعته دوکلاچه خشک است که توان را به محور جلو منتقل می‌کند. سیستم تعلیق این خودرو در بخش جلو مک فرسون و در بخش عقب اکسل محور پیچشی با فنر مارپیچی است. شتاب صفر تا صد سلتوس توربو کمتر از ۱۰ ثانیه و مصرف سوخت هم کمتر از ۶ لیتر در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی است. تمام این موارد در بخش فنی نشان می‌دهد که با یک کراس اوور کم مصرف و البته با شتاب قابل قبول مواجه هستیم.

امکانات رفاهی کیا سلتوس توربو

نکته مهم درباره کیا سلتوس توربو افزایش امکانات رفاهی نسبت به نسخه تنفس طبیعی است. از جمله آپشن‌های مهم این خودرو می‌توان به استارت دکمه‌ای، ورود و خروج بدون کلید، صندلی‌ برقی راننده، دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از خط، ۶ کیسه هوا، تابلوخوان، سنسور نور و باران، رینگ های ۱۷ اینچی، نوربالای اتوماتیک، سیستم استارت استاپ و ... اشاره کرد.

کوشا-خودرو-3

همچنین ببینید فیلم معرفی کیا سلتوس توربو:

 

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد