اختصاصی روزگار خودرو؛

فروش اولین شاسی بلند مزدا در ایران / CX50 با آفتاب خودرو آمد

آفتاب خودرو قصد دارد شاسی بلند مزدا با نام مدل CX50 را به بازار عرضه کند.

فروش اولین شاسی بلند مزدا در ایران / CX50 با آفتاب خودرو آمد

در دور جدید واردات خودرو شاهد بازگشت مزدا به ایران هستیم. شرکت آفتاب خودرو واردات سه محصول مزدا شامل مزدا۳، CX50 و مدل CX30‌ را در دستور کار دارد. پیش از این به معرفی مزدا ۳ پرداختیم که می‌توانید فیلم بررسی آن را در آپارات روزگار خودرو و همچنین سایت روزگار خودرو مشاهده کنید.

حال قرار است مزدا CX50 به عنوان اولین شاسی بلند این خودروساز ژاپنی در بازار ایران البته برای جانبازان عرضه شود.

فیلم معرفی مزدا CX50 آفتاب خودرو

پیش از هر چیز فیلم تست و بررسی مزدا CX50 را مشاهده کنید و در همین حین نظر خود را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

 

مشخصات فنی مزدا CX50 آفتاب خودرو

مزدا CX50 در نسخه های مختلفی به بازار جهانی عرضه شده است. این خودرو مجهز به پیشرانه های ۲ و ۲.۵ لیتری است که این پیشرانه ها هم به صورت توربو، تنفس طبیعی و هایبرید در بازارهای جهانی عرضه شده‌اند. هنوز مشخص نیست که این خودرو با چه مشخصاتی به بازار ایران عرضه می‌شود. نسخه ای که این خودرو برای تست و بررسی توسط روزگار خودرو در دسترس قرار داشت مجهز به پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی با حداکثر توان ۱۵۸ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۰۰ نیوتن.متر بود. این خودرو همچنین در برخی نسخه‌ها به صورت چهار چرخ محرک عرضه شده است.

مزدا-cx50-4

امکانات رفاهی مزدا CX50 آفتاب خودرو

مزدا CX50 در بخش امکانات رفاهی شرایط قابل قبولی دارد. از جمله امکانات مهم این خودرو می‌توان به سقف پانوراما، استارت دکمه‌ای، سیستم ورود بدون کلید، ترمز پارک برقی، اتوهلد، صندلی های با تریم چرم و پارچه، مانیتور لمسی، پشت آمپر دیجیتال و آنالوگ، کروز کنترل تطبیقی، رادار هشدار خروج از خط و .... اشاره کرد.

مزدا-cx50-6

قیمت مزدا CX50 آفتاب خودرو

هنوز قیمت نهایی مزدا CX50 مشخص نشده است و باید منتظر عرضه این خودرو در سامانه یکپارچه ویژه جانبازان باشیم. قیمت این خودرو در بازار جهانی بین ۳۰ تا ۴۳ هزار دلار است بنابراین کف قیمت مزدا CX50 به پول ایران حدود ۱.۸ میلیارد تومان می‌شود که البته رقم نهایی قطعا بالاتر خواهد بود.

گالری تصاویر مزدا CX50

ارسال نظر

  • ناشناس

    حتما با قیمت گذاف که مصرف کننده قدرت خرید نداشته باشه..

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد