این موتورسواران نقره داغ می‌شوند!

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برای پوشاندن پلاک به وسیله پارچه، ماسک، طلق، قفل و زنجیر و … که پلاک خوانده نشود جریمه ۷۰۰ هزار تومانی در نظر گرفته شده است.

این موتورسواران نقره داغ می‌شوند!

سرهنگ فیروز کشیر معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ‌ درباره جزییات اعمال قانون موتور سیکلت سوارانی که اقدام به پوشش وسیله نقلیه خود می‌کنند اظهار کرد: برخی موتور سیکلت سواران پلاک موتور سیکلت خود را به وسیله پارچه، ماسک و … از معرض دید میپوشانند که توصیه می‌شود چنین اقدامی انجام ندهند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ‌ افزود: پوشاندن پلاک در قانون جرم انگاری شده و کد جدیدی نیز برای این موضوع در کد تخلفات پلیس راهور اعمال شده که جریمه ۷۰۰ هزار تومانی دارد.

وی گفت: برای پوشاندن پلاک به وسیله پارچه، ماسک، طلق، قفل و زنجیر و … که پلاک خوانده نشود جریمه ۷۰۰ هزار تومانی در نظر گرفته شده است.

سرهنگ کشیر بیان کرد: همچنین برای موتور سیکلت هایی که پلاک ندارند نیز جریمه ۴۰۰ هزار تومانی در نظر گرفته شده و ما با آن تعداد اندک موتور سیکلت سوارانی که قانون‌ را رعایت نکنند، برخورد قانونی خواهیم کرد و خواهش می‌کنم شهروندان قوانین و مقررات را رعایت کنند.

معاون آموزش و ‌فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در پایان تاکید کرد: شعار همه با هم کلاه ایمنی را باید مدنظر داشت.

منبع: حیات
ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد