فروش ۲ خودروی وارداتی زیر قیمت کارخانه!

دو خودروی وارداتی در حال حاضر زیر قیمت عرضه توسط کارخانه در بازار فروخته می‌شوند.

فروش ۲ خودروی وارداتی زیر قیمت کارخانه!

زوتی DL5 در کارخانه قیمت ۱ میلیارد و ۱۴۴ میلیون تومان دارد اما در حال حاضر با قیمت ۱ میلیارد و ۱۰۵ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

بستیون T77 در کارخانه قیمت ۲ میلیارد و ۱۳۸ میلیون تومان دارد اما قیمت آن در بازار به ۲ میلیارد تومان رسیده است.

فیلم معرفی بستیون T77

مشخصات فنی بستیون T77

بستیون T77 از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با پاشش سوخت مستقیم بهره می‌برد. این پیشرانه توان تولید حداکثر ۱۵۸ اسب بخار و ۲۵۸ نیوتن.متر را دارد. توان این پیشرانه از طریق گیربکس اتوماتیک ۷ سرعته دو کلاچه تر به محور جلو منتقل می‌شود. سیستم تعلیق در بخش جلو از نوع مک فرسون و در محور عقب از نوع میله پیچشی است که با تمام این تفاسیر تجربه رانندگی خوبی خواهید داشت. مصرف سوخت ترکیبی بستیون T77 عدد ۷.۱ لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده است که با توجه به ابعاد خودرو منطقی به نظر می‌رسد.

امکانات رفاهی بستیون T77

از جمله آپشن‌های مهم بستیون T77 می‌توان به مواردی نظیر صندلی برقی راننده، گرمکن صندلی‌های جلو، پوشش چرمی صندلی‌ها، سیستم مالتی مدیا ۱۲.۳ اینچی، پشت آمپر دیجیتالی، دوربین دید عقب، ۶ بلندگو، نوربالای هوشمند، استارت دکمه‌ای، سقف پانوراما، آینه الکتروکرومیک، سیستم تهویه اتوماتک، سنسور باران و کروز کنترل هوشمند اشاره کرد.

با توجه به این موارد می‌توان گفت با خودرویی طرف هستیم که امکانات مهم و پرطرفدار را در خود جای داده است.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد