اختصاصی روزگار خودرو؛

۲ خودروی برقی با انبوه آپشن به ایران رسید / واردات محصولات لیپ موتور توسط آرین ستاک

آرین ستاک از جمله صنایع خودروسازی است که تمرکز ویژه‌ای در عرضه خودروهای برقی دارد و به زودی محصولات جدیدی را روانه بازار می‌کند.

۲ خودروی برقی با انبوه آپشن به ایران رسید / واردات محصولات لیپ موتور توسط آرین ستاک

صنایع خودروسازی آرین ستاک با محصولات خاصی به سومین دوره نمایشگاه تحول صنعت خودرو آمد. در ادامه قصد داریم به معرفی دو محصول لیپ موتور c۱۱ و c۰۱ که توسط این شرکت عرضه خواهد شد بپردازیم. با روزگار خودرو همراه باشید.

پیش از هر چیز فیلم معرفی این خودرو را مشاهده کنید. در همین هنگام نظرتان را هم با ما و سایر خوانندگان روزگار خودرو به اشتراک بگذارید.

لیپ موتور از کجا آمد؟

لیپ موتور یکی از شرکت‌های خودروسازی کشور چین است که فعالیت خود را از سال ۲۰۱۷ آغاز کرد. این شرکت تمرکز ویژه‌ای در تولید خودروهای برقی با کیفیت و پرآپشن دارد. آمار فروش چشمگیری هم توسط این خودروساز به ثبت رسید و حالا قرار است با محصولات جدید خود یعنی دو مدل C۰۱ و c۱۱‌ پا به ایران بگذارد.

مشخصات فنی و امکانات رفاهی لیپ موتور c۰۱

سدان جذابی که از لیپ موتور به بازار ایران خواهد رسید c۰۱ است. این سدان ابعاد نسبتا بزرگی دارد و در طراحی بخش‌های مختلف از المان روز طراحی استفاده شده است. این خودرو در دو نسخه تمام برقی و پلاگین هیابرید عرضه می‌شود. نسخه تمام برقی این خودرو حداکثر توان ۲۶۹ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۶۰ نیوتن.متر را دارد. در صورتی که شارژ کامل باتری‌های این خودرو صورت گیرد حدود ۶۰۶ کیلومتر مسافت پیمایش می‌کند. اما نسخه پلاگین هایبرید که به نظر می‌رسد در ایران طرفداران بیشتری داشته باشد در کنار پیشرانه برقی یک پیشرانه بنزینی ۱.۵ لیتری دارد که وظیفه آن شارژ باتری‌ها است. حداکثر مسافت قابل پیمایش هم در نسخه پلاگین هایبرید به۱۱۷۶ کیلومتر می‌رسد.

لیپ-موتور-c01-1

لیپ-موتور-c01-4

از جمله آپشن‌های مهم لیپ موتور c۰۱ می‌توان به ۶ کیسه هوا، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم پایش هوشیاری راننده، کروزکنترل تطبیقی، سنسور باران، سه نمایشگر برای راننده، مرکزی و سرنشین جلو، ترمز اضطراری اتوماتیک، هشدار خروج از خط، سردکن و گرمکن صندلی‌ها و... را دارد.

لیپ-موتور-c01-7

فیلم معرفی لیپ موتور c۰۱

 

 

 

مشخصات فنی و امکانات رفاهی لیپ موتور c۱۱

لیپ موتور c۱۱ یک کراس اوور است که همانند c۰۱ در دو نسخه تمام برقی و پلاگین هایبرید عرضه خواهد شد. طراحی این خودرو هم مانند برادر کوچک تر خود نوآورانه و جذاب است. نسخه تمام الکتریک این خودرو حدود ۲۶۰ اسب بخار و ۳۶۰ نیوتن.متر گشتاور را به محور عقب منتقل می‌کند. در این نسخه حداکثر مسافت قابل پیمایش روی عدد حدودی ۵۰۰ کیلومتر قرار دارد. اما نسخه پلاگین هایبرید از پیشرانه ۱.۲ لیتری بنزینی در نقش شارژکننده باتری‌ها بهره می‌برد. این نسخه توان پیمایش ۱۱۱۰ کیلومتر را با یک بار شارژ کامل باتری‌ها و پر بودن باک بنزین دارد.

لیپ-موتور-c11-1

لیپ-موتور-c11-3

از جمله آپشن های مهم خودرو لیپ موتور c۱۱ می‌توان به ۶ کیسه هوا، دوربین ۳۶۰ درجه، سردکن و گرمکن صندلی، ترمز اضطراری اتوماتیک، سیستم تهویه اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی و ... اشاره کرد.

لیپ-موتور-c11-5

انتخاب‌های معقول در بازار خودروهای برقی

انتخاب خودروهای لیپ موتور در بازار خودروهای برقی ایران می‌تواند معقول به نظر برسد. کیفیت مواد به کار رفته در این خودروها بالاست و در کنار آن از انبوه آپشن لذت خواهید برد. ناگفته نماند که برد مسافتی در خودروهای پلاگین هایبرید لیپ موتور هم خیال شما را از بابت سفرهای طولانی راحت خواهد کرد.

باید منتظر ماند و دید که شرکت آرین ستاک این خودروها را به چه قیمتی روانه بازار می‌کند.

فیلم معرفی لیپ موتور c۱۱

 

 

 

گالری تصاویر

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد