مبادله بنزین و انبه در مرز ایران و پاکستان!

پاکستان اعلام کرده در یک سال ۲.۸ میلیارد لیتر ‎سوخت از ایران به پاکستان و ۳۰ هزار تن انبه هم از آنجا به ایران قاچاق شده!

مبادله بنزین و انبه در مرز ایران و پاکستان!

دلیل زیاد شدن انبه در تهران این است که تهاتر ‎بنزین با ‎انبه در مرز پاکستان زیاد شده، چون واردات رسمی انبه به ایران در دو ماه اول امسال صفر بوده است!

روزنامه هفت صبح در گزارشی نوشت: چرا در سال‌های گذشته شاهد چنین حجم وسیعی از قاچاق انبه به داخل ایران نبوده‌ایم؟ بعضی منابع می‌گویند که ماجرا به تهاتر سوخت با انبه و شیرخشک در نقاط مرزی ایران و پاکستان بر می‌گردد.

بعضی آمارهای داخلی پاکستان هم تا اندازه‌ای این موضوع را تایید می‌کند چرا که از طرفی می‌بینیم آژانس اطلاعات داخلی پاکستان می‌گوید سالانه ۲/۸۱میلیارد لیتر سوخت از ایران به پاکستان قاچاق می‌شود و ۹۹۵ پمپ‌ بنزین پاکستانی سوخت قاچاق‌شده ایران را می‌فروشند و از طرفی بنابر اطلاعات همین آژانس فقط سال گذشته بیشتر از ۳۰ هزار تن انبه از این کشور قاچاق شده است.

 

www.novin.com
www.novin.com
منبع: هفت صبح
ارسال نظر

  • مردم ایران

    انبه سیخی چند یک میوه بی ارزش و بدرد نخور می گیرد بنزین با ارزش می دهید ...ای داد ای بیداد

  • کمال

    انبه با بنزین ای وای

  • مردم

    رییس مرزبانان باید پاسخگو باشد

  • قاسم

    ای داد

  • حامد حامدی

    اینا همش دروغه در مرز هر چیزی قیمتی داره بنزین بیستی سیصد الی چهارصد تومانه و انبه جعبه حدود ده کیلو حدود پانصد تومانه و اصلا تا الان موضوعی بنام تهاتر نبوده ..... یک مرزنشین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها