سایپا با این خودرو دل همه جوانان را برد!

گروه خودروسازی سایپا با ارتقا یک محصول خود به نام اطلس اکنون نسخه جدید این خودرو به نام اطلس آپشنال را به بازار عرضه کرده است.

سایپا با این خودرو دل همه جوانان را برد!

اطلس که در سال گذشته به بازار معرفی شد نمونه‌ای برگرفته از خودروی کوییک به شمار می‌رود که این خودرو نیز خود برگرفته از خودروی تیبا ۲ است.

فیلم معرفی اطلس آپشنال

 

معرفی اطلس

به طور کلی تفاوت زیادی بین ۳ خودروی تیبا ۲، کوییک و اطلس مشاهده نمی‌شود و شاهد طراحی ظاهری کمی متفاوت نسبت به یکدیگر هستیم در بخش فنی هم این تفاوت‌ها محسوس نیست و تعدادی آپشن‌های محدود به آنها اضافه شده است.

شاید تفاوت عمده طراحی اطلس ظاهر جلوی آن باشد که به گفته شرکت سایپا از کوسه برای طراحی آن بهره برده‌اند.

خودروی اطلس به طور کلی در ۲ تیپ فول آپشن و لو آپشن و ۴ نسخه به بازار عرضه خواهد شد که ۲ نسخه آن یعنی G و S با گیربکس دستی و تیپ‌های E و L با گیربکس اتوماتیک CVT همراه خواهند بود. همچنین ۲ نسخه G و E مدل‌های آپشنال این خودرو هستند.

اطلس آپشنال

آپشن‌های جدید اطلس آپشنال در سه دسته قرار می‌گیرد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم:

آپشن‌های جدید داخل کابین:

جیر شدن سقف و ستون‌ها

چرم کوبی فرمان

 

چرم کوبی داشبورد و رودری‌ها

تودوزی صندلی‌ها

کفی زیرپایی ۳ بعدی

کنسول وسط

آپشن جدید و تغییرات بدنه:

شیشه جانبی دودی

شیشه جلو سولار

تغییر رنگ جلو پنجره

ست طرح استیل دستگیره درب‌های جانبی

تجهیزات و سیستم‌های جانبی:

دوربین ضبط وقایع

جک درب صندوق برقی

سیستم ضد سرقت آنلاین ماهواره‌ای

گرم‌کن صندلی بافناوری نانو

1

اطلس-آپشنال-۴

مشخصات فنی اطلس آپشنال

این خودرو از پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ تشکیل شده که توان آن برابر با ۹۰ اسب بخار و گشتاور آن نیز ۱۳۷ نیوتن متر همراه با گیربکس ۵ سرعته دستی است.

اطلس-آپشنال-۳

اطلس برقی

نسخه برقی این خودرو هم در آینده بازار عرضه خواهد شد. بر اساس اطلاعات منتشر شده اطلس برقی دارای پیشرانه برقی با توان ۹۴ اسب بخار همراه با گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر است. ظرفیت باتری اطلس برقی ۳۵ کیلووات ساعت و شتاب صفر تا صد آن نیز ۱۲ ثانیه خواهد بود.

قیمت اطلس آپشنال

هوز قیمت رسمی برای این خودرو اعلام نشده است اما پیش‌بینی می‌شود با توجه به امکانات جدید اضافه شده نسبت به نسخه قبلی، این خودرو با قیمتی در محدوده ۵۰۰ میلیون تومان عرضه شود.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد