اختصاصی روزگار خودرو؛

سریع ترین خودروی برقی به ایران رسید! / معرفی کامل نتا جی تی بهمن موتور

بالاخره شاهد حضور سریع ترین خودروی برقی در ایران هستیم.

سریع ترین خودروی برقی به ایران رسید! / معرفی کامل نتا جی تی بهمن موتور

این خودروی برقی نتا جی تی نام دارد که قرار است توسط شرکت بهمن موتور به کشور وارد شود.

پیش از هر چیز فیلم تست و بررسی کوتاه این خودرو را مشاهده کنید. نظرتان را هم با ما و سایر خوانندگان روزگار خودرو به اشتراک بگذارید.

 

 

ورود خودروهای برقی با بی ام اسپیس

به تازگی بی ام اسپیس که در حقیقت زیرشاخه عرضه محصولات برقی بی ام کارز گروه بهمن محسوب می‌شود نتا جی تی را در شوروم ایران مال قرار داده است. بی ام اسپیس قرار است خودروهای برقی نظیر نتا جی تی، بی وای دی سانگ پلاس و سایر برندها نظیر هونگچی را به کشور وارد کند.

نتا-جی-تی-۶

نتا از کجا آمد؟

خودروسازی نتا در سال ۲۰۱۸ تاسیس شد. این خودروساز چینی در سبد محصولات خود دو کراس اوور با نام های نتا u و نتا v را دارد. همچنین نتا s هم به عنوان یک سدان اسپرت توسط این خودروساز تولید شده است. حالا محصولی جدید از این خودروسازی با نام نتا جی تی قرار است به کشور وارد شود که به نوعی یک سوپراسپرت لوکس و اسپرت است.

نتا-جی-تی-۲

مشخصات فنی نتا جی تی

نتا جی تی مجهز به دو پیشرانه برقی است که یکی روی محور جلو و دیگری روی محور عقب قرار دارد. ترکیب این پیشرانه ها می‌تواند حداکثر توان ۴۵۶ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۶۴۰ نیوتن.متر را ایجاد کند. باتری این خودرو از نوع ۷۸ کیلووات ساعتی است و با یک بار شارژ کامل می‌تواند مسافتی در حدود ۵۸۰ کیلومتر پیمایش کند. مهم ترین نکته درباره این خودرو شتاب صفر تا صد آن است که فقط ۳.۷ ثانیه طول می‌کشد تا سرعت این خودرو از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برسد.

اگر بخواهیم درباره هزینه شارژ این خودرو هم صحبت کنیم. شارژ کامل این خودرو با تعرفه های برق در ۱۴۰۳ حدود ۴۲ هزار تومان خواهد شد.

به نوعی می‌توان گفت با خرید نتا جی تی صاحب یک خودروی سوپراسپرت هستید که شارژ باتری آن کمتر از ۵۰ هزار تومان هزینه دارد.

نتا-جی-تی-۱

امکانات رفاهی نتا جی تی بهمن موتور

این خودرو به امکاناتی مانند سقف شیشه ای، صندلی های برقی جلو، سردکن و گرمکن صندلی های جلو، تنظیم حالت رانندگی، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین ثبت وقایع، رانندگی خوران، شش کیسه هوا، فناوری LED چراغ ها، سنسور نور، سنسور باران، کروز کنترل تطبیقی و… مجهز است. نتا GT را می توان یک سوپر اسپرت چهار نفره و به نسبت پر آپشن دانست.

نتا-جی-تی-۵

قیمت نتا جی تی

هنوز اطلاعات دقیقی درباره قیمت و زمان عرضه نتا جی تی اعلام نشده است. باید منتظر جزئیات بیشتر از سمت بهمن موتور باشیم.

www.novin.com
www.novin.com
ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها