زمان عرضه ری را ایران خودرو مشخص شد + قیمت تقریبی

بر اساس اطلاعات به‌دست آمده جدید، عرضه محصول ملی ایران خودرو یعنی کراس اوور ری را تیرماه انجام خواهد شد.

زمان عرضه ری را ایران خودرو مشخص شد + قیمت تقریبی

اوایل تابستان ۱۴۰۱ بود که ایران خودرو از ری را پرده برداشت. کراس اوور ملی ایران خودرو که در ابتدا پروژه K۱۲۵ نام داشت و بر اساس پلتفرم نسل دوم پژو ۲۰۰۸ توسعه داده شده است. ری را در رده کراس اوور‌های کامپکت بازار قرار می‌گیرد و رقیب مستقیم خودروهایی نظیر X۵۵ پرو و چانگان CS۳۵ پلاس به حساب می‌آید. خودرویی که از لحاظ طراحی متفاوت‌ترین محصول ملی است و از بهمن ماه خط تولید این محصول افتتاح شده است.

عرضه کراس اوور ری را از تیرماه

قبل تر اعلام شده بود که فروش ری را از اواخر خرداد و یا اوایل اردیبهشت آغاز می‌شود اما حالا اطلاعات جدید حاکی از آن است که نخستین کراس اوور ملی ایران خودرو در تیرماه عرضه می‌شود. در سال گذشته اعلام شده بود که کراس اوور ایران خودرو قیمتی در محدوده یک میلیارد داشته باشد اما حالا با توجه به افزایش نرخ در حال انجام همگی محصولات در کارخانه، پیش‌بینی می‌شود محدوده قیمتی ۱.۱ تا ۱.۲ میلیارد تومان را برای ری را داشته باشیم که البته با توجه به نرخ رقبای مستقیم این محصول، این محدوده نرخ منطقی به نظر می‌رسد.

ویدیوی معرفی ری را ایران خودرو

 

مشخصات فنی ری را بنزینی

ری را بنزینی از پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو با حداکثر توان ۱۶۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۴۰ نیوتن متر بهره می‌برد. توان پیشرانه از طریق گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به محور جلو منتقل می‌شود. شتاب صفر تا صد ری را بنزینی حدود ۱۰.۴ ثانیه اعلام شده است. مصرف سوخت ترکیبی این خودروی جدید داخلی هم زیر ۸ لیتر در هر صد کیلومتر است.

امکانات رفاهی ری را 

ری را در بخش امکانات رفاهی شرایط قابل قبولی نسبت به اکثر مدل های داخلی دارد. از جمله امکانات رفاهی مهم این خودرو می‌توان به سانروف، ۴ کیسه هوا، مانیتور لمسی بزرگ و به هم پیوسته به کلاستر دیجیتالی، شارژر وایرلس، صندوق برقی، سیستم استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه اتوماتیک، ورود بدون کلید، تریم صندلی چرم و پارچه و ... اشاره کرد.

www.novin.com
www.novin.com
ارسال نظر

  • ناشناس

    متاسفم که مدام قیمت را بالا می‌برند به جای اینکه شرایط بازار را مساعد کنند و قیمت های صعودی بازار را کاهش دهند خودشان به قیمتهای بالاتر دامن میزنند خودرویی که هنوز نمیدانی چگونه است چه خبر است.

  • ناشناس

    کسی با این قیمت سراغ این ماشین نمیره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها