رانندگان تپسی هم به درد اسنپ دچار شدند / حذف گزینه عجله ندارم!

گزینه «عجله ندارم» به دستور قضایی از شنبه هشتم اردیبهشت از اپلیکیشن تپسی حذف شده است.

رانندگان تپسی هم به درد اسنپ دچار شدند / حذف گزینه عجله ندارم!

از بهمن ماه سال ۱۴۰۲ بود که فشار سازمان تعزیرات حکومتی به دو تاکسی اینترنتی اسنپ و تپسی شدت گرفت و از آنها خواسته شد گزینه عجله دارم را حذف کنند چون در غیر این صورت پلمب خواهند شد. اسنپ در گام اول و سپس تپسی مجبور به پذیرفتن این دستورالعمل شدند.

اما گزینه «عجله ندارم» تپسی همچنان فعال بود و بسیاری از کاربران در صورت نداشتن عجله و فرصت کافی می‌توانستند از این گزینه استفاده کنند. اما از ابتدای این هفته (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) و به دستور قضایی گزینه عجله ندارم از اپلیکیشن تپسی حذف شده است. به نظر می‌رسد با توجه به تمرکز ماه‌های اخیر نهادهای نظارتی بر نرخ تاکسی‌های آنلاین، درحال‌حاضر رویکرد این نهادها به سمت حذف گزینه‌هایی است که باعث هرگونه تغییر قیمتی می‌شوند.

تپسی در این باره به پیوست گفت: هدف ما از اضافه کردن گزینه‌هایی مانند «عجله دارم» و «عجله ندارم»، ارائه امکانات متنوع متناسب با شرایط و نیازهای کاربران است و امیدواریم در ادامه مسیر همچنان بتوانیم در راستای این هدف گام برداریم. اما به هر حال این گزینه به دستور قضایی حذف شده است.

 

www.novin.com
www.novin.com
منبع: تجارت نیوز
ارسال نظر

  • نیما

    ای کاش سازمان تعزیرات فکری هم به حال کمیسیون ۲۰درصد که از رانندگان می‌گیرند بکنه آخه این درصد رو در قبال بنزین وسایر خدمات که نمی‌داد بالا برد الان هم که بنزین قطع شده البته ۱۳ ماه هست که سوخت ندادن فقط صداشو در نیوردن کرایه‌ها هم که به نرخ پارسال برگشته فقط به راننده ظلم میشه.

  • ناشناس

    تپسی میگه هدف ما از اضافه کردن گزینه «عجله دارم» و «عجله ندارم » ارائه امکانات متنوع ...که در این راستا گام برداریم ، آخه شما در این چند سال چه گامی برداشتید جز اینکه تا تونستید نرخ کرایه‌ها را پایین آوردید فکر میکنید که اگه نرخ شما(تپسی) پایین تر از رقیب باشد مسافرین به سمت شما غش میکنند شما با این سیاست های آب‌دوغ خیاری تان تیشه به ریشه تپسی دارید میزنید و خودتان خبر ندارید