واکنش ها به خبر فروش کارت سوخت / قیمت های میلیونی شایعه یا واقعیت؟

بعد از اعلام خبر احتمال استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ بنزین بازار سیاه جدیدی راه افتاد که روزگار خودرو از آن پرده برداشت.

واکنش ها به خبر فروش کارت سوخت / قیمت های میلیونی شایعه یا واقعیت؟

در گزارشات روزگار خودرو و برا اساس آگهی‌های درج شده در فضای مجازی اعلام شد که قیمت‌ فروش کارت سوخت از حدود ۱ میلیون تومان شروع و تا حدود ۲۰ میلیون تومان هم می‌رسد.

نکته جالب اینجاست که آگهی‌های فروش کارت سوخت به صورت مداوم در حال افزایش است و حتی امروز ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ شاهد قیمت گذاری‌های عجیب و غریب تا حدود ۶۰ میلیون تومان هم هستیم.

سوخت۳

خبر فروش کارت سوخت شخصی واکنش‌ مسئولان و رسانه‌های مختلف داخلی و خارجی را در پی داشت.

اخبار مهم بنزینی در روزگار خودرو:

اعداد و ارقام واقعیت ندارد!

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی در گفت‌و‌گو با ایسنا گفت: اعداد و ارقامی که برای کارت‌های سوخت مطرح می‌شود، واقعیت ندارد و اصلا منطقی نیست که شخصی بخواهد تا ۲۰ میلیون تومان برای کارت سوخت هزینه کند.

وی افزود: در کارت‌های شخصی ۱۶۰ لیتر سهمیه وجود دارد، ارزش این میزان بنزین به ۲۰ میلیون تومان هم نمی‌رسد، بنابراین چنین موضوعی منطقی نیست و زمانی که کارت آزاد جایگاه وجود دارد و مردم در صورت نداشتن کارت شخصی، به‌صورت اضطراری می توانند سوخت دریافت کنند و لزومی ندارد که شخصی اقدام به خرید کارت سوخت کند.

او با تاکید بر اینکه مردم نباید به شایعات بنزینی توجهی کنند گفت: هیچ نگرانی بابت توزیع بنزین وجود ندارد و مردم به شایعات توجه نکنند. مجدد تاکید می‌شود که حتما مردم از کارت سوخت شخصی جهت دریافت سوخت استفاده کنند.

فروش کارت سوخت شایعه یا واقعیت؟

با وجود اعلام مسئولان مربوطه درباره شایعه بودن فروش کارت سوخت های شخصی آنطور که به نظر می‌رسد شاهد اعلام قیمت‌های عجیب و غریب در فضای مجازی هستیم. حال باید منتظر ماند و دید که سرنوشت کارت سوخت‌های آزاد و شخصی چه می‌شود؟

ارسال نظر